Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Dank jullie wel! Ja was heel naar! Dat heb je dan liever zelf.

marjo ja was even flink doorbijten.. maar pech voor mij meisje komt op de eerste plaats.

vervelend dat je zo onzeker wordt van de wisselende symptomen maar het is echt niet erg hoor marjo.. wanneer heb je je volgende echo?
 
Hoi dames, hoe is het hier ondertussen? Ik denk toch echt dat ik afgelopen weekend mijn eisprong heb gehad door de krampen die ik toen heb gevoeld en omdat ik vrijdag wat vruchtbaar slijm had ontdekt. Verder voel ik me niet per se anders, maar ik had vanaf het begin van deze maand het idee dat het wellicht in januari wel eens raak kon zijn. Onderbuik gevoel. Verder merk ik nu sinds een paar dagen dat mijn afscheiding toeneemt en dat hij vrij dik en wit is (maar wel soepel, niet korrelig of iets in die richting). Nu is het dus wachten op mijn NOD volgend weekend (4 feb). Begin al afspraken te maken voor carnaval (eerste keer sinds 3 jaar dat ik het weer ga vieren), maar zit nu al met "Wat als het dan raak is", haha.

Dan komen die echo's bij Marjo en Marlies wel ineens heel dichtbij! Spannend, hopelijk allebei heel goed nieuws!!! Verder nog ander nieuws hier? Was vandaag stil!
 
Wij zijn vandaag bij de huisarts geweest. Hij was heel schappelijk en vertelde dat hij er 7jaar over heeft gedaan om samen met zijn partner zwanger te worden.

Maar dat terzijde. Wij hebben een aanvraag gekregen voor een sperma onderzoek (& een klein potje ;-) )

Ook zei hij dat het niet raar is dat je binnen een jaar niet zwanger wordt. Hij wou eerst onderzoeken doen zoals sperma onderzoek en bij mij onderzoeken laten doen (ik heb een andere huisarts) Hij wilt niet jonge stellen zo snel in de medische molen sturen. Want dan wordt het voor ons geleefd ipv andersom. Als wij na 2 jaar nog geen resultaat hebben of de sperma onderzoeken moeten afwijkend zijn, dan worden wij pas echt met trajecten zoals IVF geholpen.
 
Jomie ik hoop zo dat je onderbuik gevoel goed zit! Superspannend ik duim heel hard gun het je onwijs!

alicia

klopt wel wat je huisarts zegt.. maar wel fijn dat onderzoek! Bij een goede uitslag heb je een stukje rust en krijg je vast meer vertrouwen!

Hier weinig byzonderheden ik leef op de bank!
 
Jomie, wat spannend. Ik hoop zo voor je dat het raak is. Ik voel met Marlies mee en heb ook zo'n voorgevoel dat het goed zit.

Leuk vooruitzicht met de echo's!

Alicia, Snap ergens wel wat je huisarts zegt, maar fijn dat er in ieder geval iets wordt onderzocht.

Hier nog steeds geen positieve ovulatietest, hopelijk morgen of overmorgen.
 
Hey allemaal!

Hier ben ik ook weer een keer! Hoe gaat het met jullie allemaal?

bij mij gaat alles goed. Ik ben morgen 13 weken dus we hebben het nieuws "wereldkundig" gemaakt. Ik voel me sinds 2 dagen eindelijk ook weer wat energieker en vrolijker. Zat in een vermoeide/chagerijnige en hongerige periode de afgelopen periode. Haha hoort erbij he. Maar ik mag zeker niet klagen, nooit overgeven niet echt misselijk. Dat lijkt me wel zo vervelend. Ik lees dat een aantal van jullie daar wel last van hebben. Hopelijk gaat het gauw beter!

Ik heb dinsdag weer een afspraak bij de verloskundige, hartslag luisteren. Is dan alweer 4 weken geleden dus ben wel benieuwd of het wel goed gaat allemaal.
 
Terug
Bovenaan