Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Marjo, wel verstandig om je spanningen te uiten, hopelijk dat de vk je dan kan helpen om de spanning te verminderen. Succes in ieder geval morgen!

Jomie, ja ik heb inderdaad een vrij regelmatige cyclus. Ik zat zelf ook te denken om daar mee te beginnen, maar volgens mij kan je het beste beginnen met temperaturen op je 1e menstruatie dag, dus moet nog even wachten daarmee.

Ik heb vandaag wel contact opgenomen met de huisarts en mag woensdag langskomen, zeker ook met oog op wat ik heb geeft het me een stukje rust als ik weet dat alle medicatie aansluit en ik normaal vruchtbaar ben.
 
Getverdemme ik zit weer aan een smerig buikgriep virus vast volgens mij.  Al de hele dag aan t overgeven en diarree. Ik hou nog geen slok water binnen dus voel me zwaar belabberd inmiddels :( denken jullie dat het kwaad kan voor het kindje? Ik heb niet het idee dat het zwangerschapsverschijnselen zijn aangezien er ook diarree bij zit.
 
Vervelend marjo het schijnt mega te heersen! Als je maar genoeg vocht binnen houdt dan kan het niet zoveel kwaad hoor.. als je nou niks aan vocht binnen kan houden een paar dagen dan moet je even met de huisarts overleggen
 
Marjo: als je het niet vertrouwd, overleg even met je huisarts inderdaad. Het heerst heel erg... :-(

Hier hebben wij een domme fout gemaakt. Vriendlief met zijn goedje naar het ziekenhuis gegaan om het af te geven, staat ie bij het verkeerde ziekenhuis. Dat die flapdrol aan de lijn ook even duidelijk aangaf om welk ziekenhuis het ging, hier namelijk 2 ziekenhuizen met dezelfde namen.

Iniedergeval, volgende week opnieuw dus.....
 
Marjo, jeetje wat vervelend. Het heerst inderdaad nu erg. Misschien als het langer aanhoudt even de dokter bellen?

Alicia, oeps dat is wel irritant zeg. Dus nu even opnieuw inleveren, maar dan bij het juiste ziekenhuis :p wanneer krijgen jullie de uitslag?
 
Zo pfoe ik ben er weer een beetje. Hield gisteren niks binnen, had dan ook niks gegeten want zelfs water kwam er zo weer uit. Wel steeds wat slokjes geprobeerd te drinken maar ik spuugde duidelijk alles weer uit. Over de hele middag ook maar 1 inimini klein plasje gedaan. Vannacht naar de wc merkte ik dat ik meer vocht had vast weten te houden want ik had een grotere plas! Wel viel ik op de terugweg bijna flauw, vandaag maar even een dagje bijkomen en rustig aan wat proberen te eten.

Vanavond intake gesprek bij de vk. Ik denk wel dat dat door kan gaan als ik t zo zie, gelukkig! Helaas zit er geen echo bij, ik ben zo benieuwd hoe t daar binnen gaat! Daar moeten we helaas nog ruim een weekje op wachten.
 
Oei Marjo, vervelend van dat virus! Hopelijk ben je vandaag nog meer opgeknapt en kun je nu wel wat binnen houden.

En Alicia, wat een belachelijk iets dat niet goed is doorgegeven bij welk ziekenhuis jullie moeten zijn. Nu schuift het allemaal weer een week op, daar zat je natuurlijk ook niet op te wachten.

Wie zit er ook alweer dicht bij zijn NOD / vruchtbare dagen? Mijn NOD (als ik uitga van een cyclus van 34 dgn) is zaterdag.
 
Hee dames!

Allereerst bedankt voor de lieve woorden allemaal, heel fijn om te lezen!

Veel beterschap voor jou Marjo, de griep gaat inderdaad behoorlijk rond. Hier ook een flinke verkoudheid te pakken.

Marlies, hoe gaat t met jou en je dochter??

Jomie, spannend zeg! Ik hoop zo op goed nieuws voor jou!

Alicia, zo.. is dat even een domper. Stomme fout ook zeg.. nog even afwachten dus. Balen zeg!

Svlok, hoe is het met jou? Jij hebt bijna NOD toch?

Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb. Heb al even niet gereageerd en niet van iedereen alles paraat. Hier vanaf zondag lichte verbazing en ik weet niet of ik nu moet lachen, huilen of misschien maar niks doen. Ik had bij het toilet bezoek weer enorm veel cervixslijm, gisteren en vandaag ook. Dus net nog eens een ovulatietest er tegenaan gegooid en die is knalpositief.. Ik weet even niet zo goed in welk scenario ik nu zit.. Misschien is het m'n lichaam de vorige keer niet gelukt om het eitje te laten springen? We gaan er vanavond nog maar even op los denk ik.. en dan wacht ik de komende weken maar weer af. Bizar is het in ieder geval wel...
 
Terug
Bovenaan