Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hey Annenas dat is goed nieuws, wel vreemd natuurlijk, maar laten we er het beste van hopen! Ik duim voor je dat t een goede ronde mag worden!

Jamie ik duim voor je! Het wordt wel weer tijd voor een positieve test hier, dat is toch al weer even stil...

Alicia dat is echt een domper zeg! Het wachten om zwanger te worden duurt al zo lang en dan nu nog een weekje langer tot een uitslag is ook echt balen! Ik hoop voor je dat het allemaal niet nodig blijkt te zijn en het spontaan allemaal goed komt :)

 
Marjo, gelukkig ben je al wat opgeknapt. Ben wel je wel nog naar je afspraak met de vk geweest?

Annenas, wat een goed nieuws! Eindelijk een eisprong en hopelijk blijft je ongesteldheid weg.

Nee mijn nod duurt nog even, pas rond Valentijn. Ik had vanavond eindelijk een smiley met de ovulatietest :D

Jomie, zaterdag is dus een spannende dag.
 
Ja marjo hoe was he afspraak bij de vk?

annenas met mij gaat het echt beroerd. Overdag nog redelijk door de medicijnen maar in de avond hou ik niks meer binnen. Zit wel even op een punt dat ik er erg depri van word. Hoop zo dat het snel over is.. mn dochtertje heeft het zwaar, herstel is pittig en de nachten slaapt ze slecht, ik duim heel hard dat ze er snel doorheen komt.. maar het was al verwacht dat het een flink lastig process zou worden..

ja komen er al mensen in de buurt van hun nod
 
Ja ik ben gisteren nog wel op intake geweest! Super fijn en erg geruststellend allemaal. Ze vond t zo vervelend dat we zo in de stress zitten dat ik vanmiddag voor een extra echo mag komen! Ik moet helaas in mn eentje, maar een extra echo in mn eentje heb ik liever dan nog een week stress. Wel heel spannend hoor. 13.45u ben ik aan de beurt...
 
Marlies, jeetje wat naar dat je je zo rot voelt en dat je kleine meid het ook nog eens zwaar heeft maakt het niet echt gemakkelijk voor je. Kunnen ze er niets aandoen, zodat je je wat beter voelt?

Marjo, aaah wat fijn dat je een extra echo mag, ben benieuwd! Je bent bijna aan de beurt :D Geniet ervan!

Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en heb een doorverwijzing naar de gyn gekregen. Ik twijfel alleen of ik wel al een afspraak wil inplannen, ik heb gelukkig toch een eisprong gevonden gisteravond en zit al in de ziekenhuismolen voor mijn gezwel in mijn hoofd en ben bang dat dit weer extra stress met zich meebrengt. Het staat wel in verbinding met mijn vruchtbaarheid, maar weet nu even niet waar ik goed aan doe.
 
Spannend marjo fijn dat begrip! Ben erg benieuwd!!

svlok jeetje wat heftig voor je.. lastig zo'n keuze.. ik kan je daar niet echt in adviseren.. dat vind ik lastig. Ik denk dat jullie dat samen moeten bepalen...

nee ik heb medicijnen en dat is wat je kan krijgen. Nee werkt allemaal niet zo mee met elkaar. Niks aan te doen.. even doorbijten maar al is dat af en toe wel lastig..
 
Nog een paar weken vol houden Marlies, ik denk dat je wat betreft misselijkheid over de helft bent, hoop voor je dat t over 4 weken wel over is!

Svlok, je hoeft natuurlijk niet meteen te beslissen, denk er gewoon even over na. Het is op zich wel erg vreemd dat je zonder ongesteld te worden toch een eisprong krijgt. Misschien kan die gynaecoloog wel even in je baarmoeder spieken?

Nou dan mijn echo van net, moederziel alleen omdat manlief vandaag echt niet kon... maar het is allemaal goed! Het kleintje beweegt al flink! Armpjes en voetjes zien bewegen en ook zijn hele lijfje strekt ie zo nu en dan uit. Begint er toch op te lijken dat t gaat gebeuren en goed zit :D weer een dagje in de wolken!! Misschien kan ik t nu na 9 weken wel makkelijker los laten, de periode met de grootste risico's ben ik op zich wel gepasseerd... ik ga lekker genieten in ieder geval van de plaatjes en de herinnering aan de bewegende beelden! :)
 
Terug
Bovenaan