Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Marlies, heel veel sterkte en hopelijk voelen jij en je kleine meid zich snel beter!

Marjo, wat fijn dat hij/zij al zo lekker bewegelijk is. Geniet ervan en hopelijk ben je nu wat meer gerust gesteld.

Bedankt voor jullie reacties ik ga vanavond met mijn vriend kijken wat we het beste kunnen doen.
 
Thanx svlok! Lief!

marjo fijn dat je weer even gerustgesteld bent. Hopelijk helpt het inderdaad stress is niet goed voor jullie beiden. Dus het zou wel fijn zijn. En helaas geen garanties het is geen gewone zwangerschapsmisselijkheid. Bij mn eerste zwangerschap was het ook pas minder rond 15 weken. . We zullen zien ik kan er helaas weinig aan doen.

 
Oef bij 15 weken pas... nou dan heb je nog wel even. Ik ben misschien maar blij dat het allemaal wel mee valt met de kwaaltjes. Net bij t eten wel zo moe dat ik t er echt niet in kreeg. Dan vanavond nog maar wat eten.

Hoe is het met je dochter? Wat voor operatie heeft ze eigenlijk gehad? Hopelijk knapt ze lekker op.
 
Marjo, wat goed om te horen! Heel fijn zeg, is je zo gegund. Lief dat de vk zo met je meedenkt, geeft denk ik ook wel vertrouwen. Geniet nog even lekker na.. :)

Marlies, hè bah wat naar! Jezelf zo beroerd voelen en nog veel zorgen rondom je dochter. Ik gun je een betere zwangerschap dan je nu hebt. Veel beterschap gewenst voor jullie!

Svlok, wat een spannende keuze inderdaad. Snap dat dat wel wat met zich meebrengt aan gemixte gevoelens. Hopelijk komen jullie samen tot een voor jullie goed besluit. Sterkte daar! Wel fijn dat je een positieve ovulatietest hebt gehad.
 
Ja ik ben geen negatief persoon en houd niet van zeuren maar dit ben ik wel echt even zat hoor. Ik kan niks meer dan liggen hangen en overgeven.. genoeg ook weer gezeurd nu! Haha

door haar aangeboren aandoening heeft ze verkeerde spierspanning. Daardoor trokken haar voeten krom. Zo krom dat ze er niet meer op kon staan. Ze hebben nu alle pezen spieren verlengd en alles recht gezet. Nu 6 weken gips, en hopelijk revalideren dat Ze weer wat stapjes met haar rollator kan gaan zetten. Over een paar jaar kunnen ze alles vastzetten maar daar moet ze eerst voor zijn uitgegroeid.

 
Wat heftig zeg Marlies! En jij zeurt nooit, altijd positief. Zelfs nu is het geen zeuren maar oprecht je slecht voelen. Delen mag altijd! Lijkt me enorm zwaar om mee te maken, wat knap dat je toch altijd zo positief blijft. Toppertje ben je!

Hier een goede dag. Geeft me toch even een boost die positieve ovulatietest van gisteren. Sinds gisteravond erg pijnlijke tepels. Nog nooit zo heftig gehad. Straks nog een ovulatietest doen om te kijken of ie nog positief is. Ik wil me er niet zo aan vastklampen als de vorige keer, maar het geeft toch weer hoop. Wil er niet weer teleurgesteld door raken, als het bijv. m'n lichaam niet lukt om het eitje te laten springen. Voel me nu wel anders dan de vorige keer dat ik positief teste. Ik heb gelukkig veel leuke dingen op de planning komende weken en ben volop aan het werk. Ook met wat meer mensen in m'n omgeving gedeeld, dus dat geeft ook wat lucht.. :)
 
Net nog een ovulatietest gedaan en zoals verwacht nu negatief. Dus eisprong zal inmiddels wel geweest zijn of in ieder geval vandaag plaatsvinden. Als ie al springt. Weet in ieder geval dat ik nu twee weken niets hoef te verwachten.
 
Terug
Bovenaan