Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Het is al heel fijn mn verhaal even kwijt te kunnen! Thanx!

wel fijn dat je je ei hebt gevonden!! Dat is zeker positief.. jij ook wel eens aan het temperaturen geweest eigenlijk? Vast wel... vaak ik het zo als je je piek vindt je ei binnen 24 uur springt toch? Ik duim duim duim!!!
 
Ik wacht even de 13e af (dan is mijn nod). Als ik weer een negatieve zwangerschapstest heb dan ga ik samen met mijn vriend naar de gynaecoloog. Iedereen bedankt voor jullie lieve reacties!

Marlies, dat is toch logisch dat je het helemaal zat bent! Dus negativiteit mag nu wel hoor :p

Bijzonder wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Hopelijk gaat het revalidatieproces goed en kan ze snel haar eerste stapjes zetten.

Annenas, wat fijn dat je je eisprong hebt gevonden, natuurlijk geeft dat je een boost. Is toch fijn om te weten dat je er überhaupt een hebt! Ik duim in ieder geval voor je!
 
@Marlies: sterkte nog met de misselijkheid, klinkt erg heftig! Schrijf het maar lekker even van je af...

@Marjo: wat een fijn nieuws, hopelijk heb je nu meer rust en kun je een beetje gaan genieten van de zwangerschap.

@Annenas: toch fijn dat je lichaam een signaal geeft, dat is toch iets!Het luchtte mij ook op om het maar gewoon uit te leggen, dan is de druk van je omgeving wat minder groot en kun je wat beter je emoties ventileren.

@Svlok: nog even spannend dus maar wel fijn dat je na deze ronde als het niet lukt naar de gynacoloog kunt.

Wie had er nu dit weekend zijn NOD, staat mij bij iemand 4 februari? Kan de pagina hiervoor er niet bijpakken...

Ik heb maandag mijn NOD, na alle positieve signalen is het nu best wel rustig. Wel veel last van lucht in mijn maag en ineens s nachts plassen soms maar verder niets. Dan slaat te twijfel toch weer toe...maar nog even volhouden en ik weet meer. Het ging zo voorspoedig met alle signalen maarja het hoeft niets te betekenen.
 
Svlok goed besluit! Hopelijk is het niet nodig! Ja ze kunnen tegenwoordig een heleboel! Knap hoor

thanx veronique.. spannend maandag je nod.. laat het maar even op je af komen... ik duim.. ik kom er ook even niet zo snel op wie er snel zn nod had..
 
Veronique, volgens mij heeft Jomie haar nod dit weekend als ik het me nog goed kan herinneren. Voor jou ook spannend maandag!

Dankjewel Marlies :) doet me goed! Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte, wordt een spannend weekje, kan niet wachten tot maandag de 13e!
 
Yup, heel goed onthouden dames! Ik heb natuurlijk een onregelmatige cyclus gehad de afgelopen maanden, maar ga nu even uit van mijn eerste cyclus en die was 34 dagen. Dus dan heb ik zaterdag (4 feb) mijn NOD. We zullen het zien. En Veronique, spannend jij maandag je NOD! We duimen allemaal met je mee :D

Marlies, schijtzooi die misselijkheid. Helaas is het gewoon doorzetten en op tijd je rust nemen, ondanks alles wat er thuis speelt.

Svlok, wat goed dat je het allemaal op een rijtje zet voor jezelf. Ik kan me ook wel voorstellen dat nog meer ziekenhuis gedoe je niet echt aanstaat. Hopelijk is die gynaecoloog helemaal niet meer nodig voor de vruchtbaarheid, maar voor iets anders hihi!

Annenas, wauw! Ik ben zeer benieuw of dit nou wel echt een goeie eisprong was, ik hoop het van harte!!! Helaas nog twee weekjes wachten tot je het weet....
 
Bijna zo ver Jomie, begin het nu zelfs spannend te vinden voor je!

Laten we het hopen, volgens de voorspellingen is volgend weekend mijn nod. Merk dat ik wel al een beetje nerveus begin te worden.
 
Hebben nog meer mensen echt pijn tijdens ovulatie?

Gisteren meest vruchtbare dag volgens ovulatie test, en vandaag veel pijn onderin mijn buik. Door de pijn vind ik het niet prettig om sex te hebben dus hopen dat het van gisteren genoeg is. :s

de 17de zou ik mijn nod hebben dus ben benieuwd.

Die week er op naar huishoudbeurs / negenmaanden beurs. Zou leuk zijn als ik daar heen ga met een klein geheimpje..

Ik reageer hier niet zo heel vaak, zo ben ik zelf niet. Maar lees altijd wel de verhalen van iedereen.

En ik las de eerst volgende nod van iemand is dit weekend. Spannend..! Succes.

Men fijn weekend iedereen.
 
Terug
Bovenaan