Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jomie, ik ben beniiiieeeuwd! Duim keihard voor je!

Gerda, ik kan wel merken dat het bij mij afhangt van het standje om het maar even plat te zeggen. Ene voelt dan prettiger dan de ander.

Hier gisteren nog een wat verwarrende ovulatietest. Volgens mij niet helemaal positief, maar wel nog best donker. Vanochtend een hoge harde baarmoedermond. Al de hele week onwijs zere tepels. Wat dat betreft zou ik denken dat t gelukt moet zijn met die eisprong deze keer. Hebben jullie direct na de eisprong een dichte baarmoedermond of duurt dat ook even? Ik wacht in ieder geval maar twee weken af nu.
 
@Gerda, als je de dag van je ovulatie of - beter zelfs - de dagen voor je ovulatie seks hebt gehad dan zijn er in ieder geval genoeg zaadjes aanwezig hoor. Het is dan gewoon maar even de vraag of het op tijd bij elkaar komt en of het goed gaat.

@Annenas, ik voel af en toe ook mijn baarmoedermond, maar ik weet eigenlijk niet zeker meer of ik direct na de vermoedelijke eisprong een dichte mond had. Volgens mij wel...? Ik ben zeer benieuwd wat er bij jou gaat gebeuren over twee weken.

Vandaag is inderdaad mijn NOD, berekend op mijn eerste cyclus. Heb afgelopen week wel vaker wat steken gehad in mijn buik en afgelopen twee dagen menstruatiebuikpijn gehad laag in mijn baarmoeder. Dus ook maatregelen getroffen, maar tot nu toe nog niks. Het is sowieso wel lastig, omdat ik een onregelmatige cyclus heb gehad de afgelopen maanden. Vandaag expres nog niet getest, misschien morgen als er dan nog niks is en anders eventueel dinsdag. Ik denk dat jullie zenuwachtiger zijn dan ikzelf hahah. Wel lief dat jullie zo meeleven!
 
Gerda, ik heb tijdens de seks ook meer pijn. Dat is wel afhankelijk van het standje, maar niet alles voelt even prettig. Spannend, zal wel leuk zijn als je een klein geheimpje die dag hebt ;)

Annenas, wat verwarrend als je er niet helemaal uitkomt met de testen. Om heel eerlijk te zijn heb ik zelf nog nooit gevoeld, dus geen idee of je verschil merkt rond je ovulatie.

Jomie, geen bloed is in ieder geval nog hoopvol. Ik duim nog steeds met je mee.
 
Ervaren jullie eigenlijk na jullie eisprong pijn in jullie onderbuik? Ik heb dit nog nooit zo pijnlijk gehad als nu, de hele tijd een irritant/pijnlijk gevoel in mijn onderbuik. Ik zit nu 3 dagen na mijn eisprong
 
Vanmorgen heb ik nog een beetje pijn gehad.. maar de rest van de dag niks waargenomen. Maar ben ook uit geweest met m'n zoon dus heb je ook druk om daarmee bezig te zijn of te voelen. Maar voorgaande maanden ook niet serieus gevoeld na de ovulatie.

Jomie-> fijn dat je zelf het geduld er nog voor hebt.

Ik kan daar zelf niet zo goed tegen. Ik verwacht nooit iets maar toch wil ik gauw weten waar ik aan toe ben.
 
@Gerda: ik had deze ronde voor het eerst enorme stelende pijn rechtsonder precies veertiende dag dus tijdens ovulatie. Trok bij mij na de eisprong wel weg, daarna rommelde buik gehad.

@Annenas: spannend en hopelijk was het je eisprong en nu afwachten.

@svlok: bij mij rommelde het na de eisprong we ee hele tijd niet echt iets kunnen voelen van wat jij schetst.

@jamie: je houdt het goed vol, ik hoop zo op goed nieuws voor je!

Ik zit hier op dag 28 en zou eigenlijk morgen testen omdat mijn laatste cyclus ook 29 dagen was maar met alles wat ik al als signalen had gehad kon ik het niet laten om vanmorgen een kruidvat early test te doen.... hij knalde een plus! Ik geloof het gewoon niet, mijn man ook niet. Maar het is niet te missen, het is dus bij ons gelukt!

Ik begrijp hoe vervelend dit nieuws kan zijn bij de andere dames in deze groep, ik weet als geen ander hoe zulk nieuws aankomt als je het zelf ook graag wilt en het niet lukt. Maar wel weer het bewijs dat het toch wel goedkomt dames, bij mij ronde 5.

Ik doe misschien vanmiddag en morgen nog een test ( heb nog action en een clearblue liggen) want we durven het niet te geloven.
 
Ik heb gisteren ook mee gelezen voor Jamie en dacht ik ga snel kijken, misschien heeft ze er al iets op gezet... en dan zie ik in ene Veronique met een positieve test! Jippie! Van harte gefeliciteerd! :)

En voor Jamie duim ik nog even verder!
 
Terug
Bovenaan