Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Wauw Veronique, wat een super goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd! En maak je niet druk over dat dat vervelend is; het is iedereen van harte gegund, jou dus ook! Ga lekker genieten van het gevoel en je zwangerschap!
 
Wauw, Veronique! Gefeliciteerd zeg!!! Ga lekker genieten van het wondertje dat in je groeit, zou ik zeggen ;)

Ik heb nog niet getest, mijn man en ik hebben afgesproken dat we dat dinsdag doen - als ik voor die tijd nog geen bloed gezien heb. Vanwege mijn onregelmatige cyclus heb je sneller kans te vroeg te testen. Dus sorry dames, maar nog even in spanning gaan zitten, haha!

Hoe is het verder met iedereen? Annenas, nog ergens last van gehad? Marlies, hoe gaat het met je dochtertje? Is het te doen voor haar? Marjo, ben je al weer wat meer aan het genieten van alles? :D
 
Veronique wat super! Gefelicieerd zo fijn.

jomie ik snap dat je nog even wacht met testen houd ons maar in spanning. Met mn meisje gaat het wat beter. De nachten helaas niet echt maar merk wel dat ze zich wat beter voelt gelukkig!

 
Hahaha, je geeft ons een mooie cliffhanger Jomie. Maar groot gelijk heb je! Ik duim voor je, hoop het echt voor jullie.

Hier nog steeds pijnlijke tepels, zwakt wel iets af t.o.v. rest van de week. Gisteren wel een wijntje gedronken. Twijfelde wel, maar wil ook niet alles nu al laten. Voel me wel wat zenuwachtig ofzo. Heb ik sowieso in het weekend vaak meer. Meer tijd om na te denken gok ik.. Vandaag lekker series kijken en dan een week werken. Dan is t ook nog wel te overzien.
 
Veronique wat een goed nieuws! Gefeliciteerd eindelijk weer goed nieuws in deze groep. Welke signalen merkte je vooraf?

Ik ben ondanks dat het ons nog niet lukt, super blij voor je!

Jomie, nog even spannend dus voor jullie!

Hier nog een weekje wachten dan weet ik of het deze ronde ook gelukt is.
 
Dank dames! Morgen nog wel even een extra test, heb pas morgen of overmorgen mijn NOD maar de plus was heel duidelijk...

@svlok: ik had 5 dagen na de eisprong die ik ook goed gevoeld heb (stelende pijn) wat roze afveeg wat kan wijzen op de innesteling. Zo twee dagen later moest in ineens elke nacht plassen wat ik eerder nooit had. Wel wat gevoeligere borsten maar niet heel heftig. Heb dus nog geen hele heftige symptomen, het rommelde wel de hele tijd in mijn buik, nu nog. Soms wat zeurende pijn soms een opgezette buik met veel lucht.

@svlok @annenas @ Jamie ik duim voor jullie!

 
Je symptomen komen erg overheen met wat ik ook heb. Heb de hele tijd gek rommelt gevoel in mijn buik en af en toe steken en sinds vandaag lijken mijn tepels groter en heb last van wat dikkere witte afscheiding.

Stiekem hoop ik dat het deze ronde gelukt is, maar kan ook zo zijn dat het tussen mijn oren zit.
 
Terug
Bovenaan