Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jamie spannend nog even, maar heel begrijpelijk! We wachten nog even in spanning af met zn allen hier :)

Ook spannend voor svlok! Nou het zou toch wat zijn jullie tegelijk!

Hier kan ik er wel iets meer van genieten, laat ik het zo zeggen: het begint te leven in ons hoofd! Nu sinds een week ongelofelijk moe. Ik kan eigenlijk niet zo veel meer dan alleen naar mn werk, daarna stort ik in. Ik ben dan zo moe dat eten eigenlijk niet meer lukt. Komende week ga ik proberen om uit werk eerst even te gaan slapen. Hopelijk heb ik dan wel trek....
 
Jomie, vandaag een spannende dag! Ben erg benieuwd.

Hoe merkte de overige dames dat ze zwanger waren? Wat waren jullie symptomen?

sinds een aantal dagen zijn mijn borsten voller en mijn tepelhoven groter en wat gevoeliger, heb rugpijn, ben erg moe, maar weet dus niet of die nu bijwerkingen van mijn medicijnen zijn :s
 
Hoi dames! Nou, ik heb vanochtend getest en deze was negatief. Eigenlijk heel begrijpelijk want.... Toen ik vanochtend opstond had ik enorm veel slijm! En ook echt doorzichtig, rekbaar slijm. Dus eigenlijk verwacht ik nu zo'n beetje mijn eisprong gevonden te hebben, haha. Ik heb dit slijm twee weken geleden ook gevonden, maar absoluut niet in deze hoeveelheid, vandaag is het toch echt wel een stuk meer. Gelukkig hebben manlief en ik zondag sex gehad en vanochtend ook nog, dus nou is het - waarschijnlijk - weer twee weken wachten tot we weten of het gelukt is en of ik überhaupt wel gelijk heb.

Svlok, wat spannend al die symptomen! Wanneer is jouw NOD ook alweer?
 
Pff wat een spanning Jomie! Wel fijn dat je nu een eisprong hebt gevonden!

Mijn nod is of zaterdag 11 februari of zondag 12 februari, afhankelijk welke app ik gebruik haha
 
Jomie dat klinkt inderdaad meer als je vruchtbare periode! Ook wel fijn dat je die gevonden hebt! Maar had liever positieve test..

had er verder nog iemand zijn nod?

hier vanmorgen echo gehad. Heb hem een beetje half meegemaakt.. maar gelukkig was alles helemaal goed en zag het er goed uit! Byzonder als je je zelf zo beroerd voelt dat zo'n kleintje dan netjes doorgroeit! Komt zo iemand van de vk langs om mn urine na te kijken of ik niet aan het uitdrogen ben. Laten we maar hopen van niet!
 
Jomie, oh wat een spanning ook steeds hè! Bijzonder dat een lichaam je zo voor de gek kan houden. Hopelijk over een week of twee dus goed nieuws!

Marlies, wat fijn dat alles goed is met de kleine. Wel beroerd dat jij je zo naar blijft voelen. Goed dat ze je onder controle houden!

Hier nog steeds pijnlijke tepels, afwisseld in gradatie. Heb ook best wat acne in m'n gezicht sinds een paar dagen. Kan merken dat m'n hormonen opspelen. Ik ga uit van volgende week zaterdag testen op z'n vroegst, omdat afgelopen zaterdag m'n baarmoedermond gesloten is. Positieve ovulatietest was op dinsdag, dus precies een week geleden, maar wil ook niet direct testen. Misschien ben al wel eerder ongesteld en is het niet eens nodig.
 
Terug
Bovenaan