Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Marlies, wat fijn dat alles goed gaat, wel balen dat je er zelf niet van kon genieten.

Annenas, voor jou ook weer spannend!

Hier blijven de gevoelige borsten zich ook aanhouden, moet helaas nog een paar dagen wachten, tenzij mijn ongesteldheid eerder komt opzetten.
 
@ Jamie / Annenas / Svlok: wat spannend.

@Jamie: wel fijn dat je nu je eisprong gevonden hebt en op tijd seks hebt gehad. Dat zijn al twee dingen om positief af te kunnen vinken op weg naar een zwangerschap!

@Marlies: gelukkig was alles goed met de baby, inderdaad wel echt balen dat je je zo beroerd voelt. Dat lijkt mij wel heftig hoor!

@Marjo: wat vervelend dat je zo moe bent, op hoeveel weken zit je nu? Het is gelukkig voor een goed doel, alleen wel lastig als je normale leven gewoon doorgaat natuurlijk en je nog niets kunt/wilt zeggen.

Hier is het besef nog niet echt, heb wel inmiddels 3 positieve testen van verschillende merken en geen ongesteldheid. Kan niet missen dus. Verder sinds maandag enorme griep, wou geen risico nemen dus gister thuis gebleven. Vandaag ivm drukte toch weer aan het werk. Ik krijg mijn schoonouders vandaag voor 3 weken in huis, zij wonen in het buitenland en komen dus hierheen. Wel heel heftig, want ik krijg dus ook steeds meer kwaaltjes en dan moet ik het verborgen weten te houden. Zie er best wel tegenop, als het echt niet vol te houden is zeggen we het toch maar. Mijn gezondheid en wat in mijn buik zit zijn toch het belangrijkst.

Ik blijf wel een rommelende buik houden, vind dat best spannend en het maakt mij onzeker. Verder nog geen heftige symptomen buiten gevoelige borsten, was er vroeg bij met testen dus zal wel steeds meer komen.
 
Veronique, haha inmiddels na 3 testen moeten jullie het wel gaan geloven ;) Dat wordt best heftig om je schoonouders zo lang in huis te hebben, ben benieuwd of jullie het uiteindelijk gaan vertellen.

Hoever voor je nod had je ook alweer voor het eerst getest?
 
Ben inderdaad benieuwd Svlok. Ik heb 1 dag voor mijn nod getest, maar mijn cyslus was niet 100% vast, ben in de 4 rondes van 33 dagen naar 29 dagen gezakt. Elke maand wat korter dus. heb nu op dag 28 getest. Of het nu een dag voor mijn nod was of de dag zelf omdat hij nog een dagje korter is geworden weet ik niet...

Ik zou het overigens niet enorm aanraden om eerder te testen, wij hadden dus tot dinsdag nog zoiets van: straks word ik toch ongesteld... Maar het is gewoon heel moeilijk om uit te stellen als je signalen hebt en het zo graag wilt weten natuurlijk!

Succes nog even svlok met wachten...hoop het zo voor je!
 
<p style="text-align: left;">Mijn nod is juist ietsje langer geworden van 26 dagen naar 28 dagen.</p>
<p style="text-align: left;">Hoe moeilijk ik het ook vind wil ik inderdaad niet te vroeg testen. Ik wil pas zondag of anders maandag de eerste test doen.</p>
 
Zo Veronique, dat is idd wel heftig: 3 weken je schoonouders in huis. Mijn schoonmoeder is juist net op vakantie voor 2 weken en mijn schoonzusje is gisteren naar Australië vertrokken voor 6 maanden stage, haha. Dus weinig schoonfamilie hier :p

Svlok, hoe komt het dat je NOD is opgeschoven? Een latere ovulatietest, of wil je gewoon pas later gaan testen? Misschien wel verstandig, kun je iig niet te vroeg testen.

Annenas, hoe is het met jou meis? Nog steeds last van gevoelige borsten en zo? Ik heb zelf ook meer last van mijn borsten deze ronde, heel irritant. Ik ben zeer benieuwd hoe jouw lichaam nu komende week zich laat zien....

En Marlies, wat fijn dat ondanks al jouw shit het wel heel goed gaat met de baby. Dat is het allerbelangrijkste natuurlijk! Het zou alleen wel fijn zijn als jijzelf ook iets beter in je vel zit..
 
Ik wil toch even updaten over mijn situatie.

Onlangs een zaadonderzoek gedaan en uitslag hiervan was zeer slecht en traag zaad. Wij zijn hiervan heel erg geschrokken en heb even onder de douche een flink potje zitten te janken. Je droom van zwanger worden valt als een droom in duigen. Het zwanger worden gaat nu waarschijnlijk leed worden.

As. dinsdag (gezellig op valentijnsdag) een afspraak bij mijn huisarts voor verdere onderzoeken en verwijzing naar de gynacaoloog voor situaties bij mij te kunnen uitsluiten.

Uit onderzoek gebleken is dat vaak van dit probleem een medische traject genaamd ICSI wordt gestart. Hier werd ik niet echt kalmerend en hoopvoller van, want ik las allerlei dingen over injecties zetten, weer aan de pil en puncties.

Ik stap denk ik over naar een ander forum waar dames met deze gelijke ervaringen.

 
Terug
Bovenaan