Alicia, wat een ontzettend naar bericht zeg! Ik snap dat je daar flink van ondersteboven bent en een flink potje hebt zitten janken. Dat had ik in jouw geval denk ik ook gedaan. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt over jullie traject. Het is absoluut niet wat je hoopt en waar je van droomt, maar ik hoop toch dat jullie traject meevalt. Begrijpelijk dat je dames opzoekt met een zelfde traject, maar je bent hier natuurlijk ook van harte welkom om je hart te luchten. Veel sterkte en een dikke digitale knuffel!
Jomie, niet zulke gevoelige borsten hier meer. Vanaf vorige week tot afgelopen maandag kon ik ze met goed fatsoen niet aanraken, nu minder last. Niet zo'n best teken denk ik. ;-) Volgens mij zegt t niet zo veel. Wel een vervelend gevoel, anderszijds geeft t me ook wel het idee dat m'n lichaam z'n werk doet. Ben wel benieuwd naar volgende week zaterdag, dan kan ik op z'n vroegst testen ga ik vanuit. Hoe is t met jou? Eisprong al gehad denk je??
Svlok, spannend! Keep us posted!
Marjo, ik ben ook benieuwd hoe het met jou en de kleine is! 🙂
Marlies, nog steeds gewoon k*t dus? Het zit jou niet mee zeg, maar bikkel die je bent komt het vast goed met je!