Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ach Alicia. Wat een slecht nieuws zeg! Ik geef je groot gelijk dat je even een partij flink hebt zitten janken, het is ook niet niks. Aan de ene kant weet je nu wel waar je aan toe bent, maar dat betekent niet per se dat dit nu positief is. Hopelijk komt die positieve insteek later... Voor nu mag je je gewoon lekker kut voelen en is het ook heel begrijpelijk dat je overstapt naar een forum met dames die weten wat je doormaakt. Ik wens je heel erg veel succes en ik hoop dat je daar aansluiting vind!
 
Jomie ik hoop nog steeds dat ik me beter ga voelen hihi! Dan doe ik een dansje maar zeker fijn dat de kleine het goed doet

ja annenas hoe is het?

alicia wat een nare uitslag. Sterkte meid, ik wens jullie heel veel geluk toe met hopelijk toch voor jullie een kleine.
 
Alicia, wat een ontzettend naar bericht zeg! Ik snap dat je daar flink van ondersteboven bent en een flink potje hebt zitten janken. Dat had ik in jouw geval denk ik ook gedaan. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt over jullie traject. Het is absoluut niet wat je hoopt en waar je van droomt, maar ik hoop toch dat jullie traject meevalt. Begrijpelijk dat je dames opzoekt met een zelfde traject, maar je bent hier natuurlijk ook van harte welkom om je hart te luchten. Veel sterkte en een dikke digitale knuffel!

Jomie, niet zulke gevoelige borsten hier meer. Vanaf vorige week tot afgelopen maandag kon ik ze met goed fatsoen niet aanraken, nu minder last. Niet zo'n best teken denk ik. ;-) Volgens mij zegt t niet zo veel. Wel een vervelend gevoel, anderszijds geeft t me ook wel het idee dat m'n lichaam z'n werk doet. Ben wel benieuwd naar volgende week zaterdag, dan kan ik op z'n vroegst testen ga ik vanuit. Hoe is t met jou? Eisprong al gehad denk je??

Svlok, spannend! Keep us posted!

Marjo, ik ben ook benieuwd hoe het met jou en de kleine is! :)

Marlies, nog steeds gewoon k*t dus? Het zit jou niet mee zeg, maar bikkel die je bent komt het vast goed met je!
 
Jomie, ik heb werkelijk geen idee hoe het komt dat mijn nod is opgeschoven :S voorheen had ik altijd een cyclus van 26 dagen en de laatste keer was ik ineens 2 dagen later ongesteld. Wellicht komt het door mijn nieuwe medicatie.

Jeetje Alicia wat een heftig verhaal zeg. Logisch dat dit als een bom binnenkomt en je je emoties er even uit moet gooien. Ik begrijp dat je liever met vrouwen praat die hetzelfde mee maken, geeft je toch het gevoel dat jullie niet de enige zijn. In ieder geval heel veel sterkte en succes en hopelijk is het (met hulp) snel raak voor jullie!

Wat balen Marlies dat je je maar niet beter voelt, ik hoop dat het toch snel gaat veranderen.

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Uit nieuwsgierigheid voel ik nu al twee dagen naar mijn baarmondermond en die lijkt volledig gesloten en het enige wat ik aantref is dikke witte slijm, geen idee of dit positief is....
 
Hai daar ben ik weer eens!

Ik schrik ontzettend van het bericht van Alicia, jemig zeg wat een ellendige situatie! Al die tijd hoop en proberen, maar eigenlijk dus voor niks geweest. En inderdaad direct de overstap naar ICSI dat is ook niet niks. Wat een heftige tijd voor jullie, ik wens jullie ongelofelijk veel sterkte en hoop natuurlijk dat het zomaar een keer spontaan verloopt of de behandeling erg mee valt en je daar snel zwanger van wordt.

Marlies wat naar dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Ik hoop dat je je over een aantal weken beter gaat voelen!

Svlok ik duim met je mee! Symptomen zijn inderdaad heel onbetrouwbaar. Ik heb zelfs nu niet iedere dag gevoelige borsten, terwijl er echt wat zit!

Jamie hoe is het met jou?

Hier gisteren de termijn echo gehad. Erg leuk weer om te zien. Dat kleintje stuitert rond in mijn baarmoeder en het leek wel of ie mn baarmoeder gebruikt als trampoline! We hebben het hartje gehoord en bloed rond zien stromen in de navelstreng en placenta. De uitgerekende datum werd 4 dagen naar voren gehaald naar 1 september. Het kleine ding groeit dus harder dan gedacht!

Wel kwam ze er achter dat ik waarschijnlijk een hartvormige baarmoeder heb of zelfs met tussenschotje. Daarvoor krijg ik waarschijnlijk nog verder onderzoek bij de echoscopist. Ze stelden ons meteen gerust dat het wel eens voor komt maar geen kwaad kan.  Ze zien wel eens vroegere geboortes daardoor en het is mogelijk dat die andere ruimte ook mee groeit. Ook dat is geen probleem aangezien er ook 2 in passen. Nou hup, opgelucht en blij naar huis! Totdat ik natuurlijk net even zit te googlen en toch wel wat nare dingen tegen kom... zoals dat de baby daardoor moeilijker kan omdraaien en dus vaker in stuit ligt. Dus ook een verhoogde kans op een keizersnede :( en dat miskramen vaker voor komen door innestelingsproblemen. En die hebben we de vorige keer natuurlijk al mee gemaakt... verminderd vruchtbaar is ook mogelijk, maar gelukkig hoef ik me daar even geen druk om te maken. Al met al dus toch niet zo blij met de romantische vorm van mijn baarmoeder en ik hoop toch zeker dat ik een natuurlijke bevalling mee mag gaan maken!!
 
Nou Svlok, dat wordt spannend! Ik vind het knap dat je kunt wachten met testen haha. Zaterdag is de dag toch?

Annenas, ik denk dat ik afgelopen dinsdag mijn eisprong gevonden heb. Ik werd toen wakker met enorm veel doorzichtig en rekbaar slijm. Heb de rest van de dag ook regelmatig steekjes of krampjes gehad, met name richting de linkerkant. Ik hoop niet dat ik het me verbeeld heb... Want sinds gisteren heb ik juist weer heel weinig afscheiding, bijna niks te vinden in mijn ondergoed. Wel heb ik gisteren mijn baarmoedermond gevoeld, en toen was alles van binnen heel opgezwollen en dik. Maar dit heb ik vorige maand ook een keer gehad en toen werd ik daarna ergens ongesteld. Dus ik probeer er niet te veel op te hopen.

Marjo, wat fijn dat jullie spruit zo beweeglijk is! Spannend van het verdere onderzoek, maar ik ga er vanuit dat ze het vaker gezien hebben. Wel vervelend dat er verhoogde kans is op een keizersnede, zeker als je liever natuurlijk wilt bevallen! Weet je al wanneer je naar de echoscopist moet gaan, of krijg je daar nog een afspraak voor?
 
Marjo, Wat fijn om je kleine zo levendig te zien! :D Aah nee marjo je moet eigenlijk niet gaan googlen :( Ik hoop dat alles goed blijft gaan en je op een natuurlijke wijze je kleine op de wereld mag zetten. Blijf je wel extra onder controle hierdoor?

Jomie, met de dag wordt het moeilijker om me eraan te houden, ik ga denk ik morgenochtend testen ik heb morgenavond een verjaardag en vind het wel prettig om te weten of ik een wijntje mag drinken of niet. Normaal werd ik op na de 26e dag ongesteld (vandaag dus), maar nog geen druppeltje bloed te bekennen. Afgelopen maand was ik twee dagen over tijd, maar had ik wel al sinds de 26e dag bloedverlies, ik blijf dus hoopvol en zit echt vol spanning.
 
Vanochtend vroeg heb ik een test gedaan die was helaas negatief :( en begin nu licht roze bloedverlies te krijgen, dus ga er vanuit dat het deze ronde ook niet gelukt is.

Wat kan je lichaam je voor de gek houden.
 
Terug
Bovenaan