Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

He svlok wat balen zeg! Dat is dan zo'n spannend moment een dan blijkt ie toch negatief te zijn, wat een tegenvaller! Dan zal het nu inderdaad misschien wel gaan komen...
 
Svlok, wat balen zeg! Altijd weer naar! Hopelijk snel meer duidelijkheid.

Marjo, kan me voorstellen dat dat wat dubbel voelt. Fijn om die kleine in je buik zo beweeglijk te zien, maar wel een lastig bericht daarna.. hopelijk heb je er snel wat meer duidelijkheid over. Google is dan juist heel onhandig soms, horrorverhalen die misschien niet voor jou zo gelden. Snap wel dat je dat doet trouwens hoor, had in jouw situatie waarschijnlijk hetzelfde gedaan.

Hier is het even een spannende dag! Werd vanochtend wakker met wat krampen in m'n buik. Iets lichtroze bloedverlies hier. Maar dat zou wel erg optijd zijn voor m'n menstruatie, gezien ik vorige week dinsdag en vrijdag twee keer een donkere ovulatietest had. Ik wacht het maar af. Zometeen een uurtje sporten. Als ik ongesteld wordt zet het dan meestal door, dus merk vast snel genoeg of dat nu ook zo is.
 
Tot nu toe is het nog licht roze, maar denk dat de ongesteldheid wel gaat doorzetten. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen.

voor jou dus ook spannend Annenas!
 
Svlok wat balen! Houd de moed erin!! Dat kan je!
<p style="text-align: left;">Annenas spannend ben benieuwd! Hopelijk een goed teken!!</p>
<p style="text-align: left;">marjo snap dat het beetje dubbel voelt. Helaas lees je op internet altijd alleen maar de horrorverhalen en weinig verhalen dat dingen goed gaan. Maar goed ik ben zelf ook iemand die dingen snel opzoekt. Komt vast goed en ze zullen je goed in de gaten houden.</p>
<p style="text-align: left;">ja dames hier nog steeds k*t met peren. Word erg moe van op de bank liggen. Heb andere medicijnen geprobeerd maar dat is helemaal niks daar werd ik erg naar vn dus maar weer verder met de andere die ik had. Ga zo maar eens een waterijsje proberen misschien is dat lekker! Moet je eens opletten hoeveel reclames over lekker eten gaan op tv als je zoooo graag zou willen eten hahaha! Hopelijk snel deze ellende achter de rug. As dinsdag gaan we NiPT test laten doen.</p>
<p style="text-align: left;">Hoe gaat het verder met iedereen?</p>
 
Marlies, bij jou zijn het niet meer echt 'kwaaltjes' te noemen of wel.. tsjonge.. zit niet mee! Hopelijk snel wat verbetering. Wat is de nipt ook alweer? Test vast op verhoogde risico's, maar is dat standaard of een keuze en waar testen ze op? Ben er niet helemaal zo in thuis. Hoe dan ook spannend lijkt me!

Hier geen bloedverlies meer gehad. Ook geen buikkramp meer, had ik vanochtend en een klein deel van de middag wat last van. We zien het volgende week wel! Of misschien eerder, als het rode leger aankomt. ;-)
 
Nee he annenas weet wel dat het doel een kindje is maar kwaaltje wil ik het ook niet meer noemen meer een kwaal! Helaas zit er niks anders op dan afwachten ..

ja afwachten voor jou ook weer .. we wachten een hoop af allemaal he eigenlijk

NIPT is bloedtest op chromosoomafwijkingen die krijg je niet standaard. Je doet de combinatietest (is een kansberekening) die je 9 jaar geleden nog gewoon kreeg en nu zelf moet betalen. Nipt kiezen wij zelf voor omdat we wel heel graag zeker willen weten, omdat we al een kindje hebben die mvgehandicapt is, anders had ik het gelaten hoor. Combi doen we ook nog vanwege nekplooimeting die ze doen..die zou weer kunnen wijzen op andere afwijkingen.  Zo heel verhaal hihi
 
Bedankt Marlies, ik zal zeker moed houden, je bent een goed voorbeeld voor me ;) Logisch dat jullie die test willen doen, snap dat je wel wilt weten waar jullie aan toe zijn!

Nog steeds erg spannend dus voor jou Annenas!

het lijkt er steeds meer op dat het vandaag gaat doorzetten. Dan weet ik meteen dat mijn cyclus definitief langer is geworden. Helaas de volgende ronde zit mijn vriend in het buitenland voor werk, dus het wordt pas halverwege maart weer dat we weer verder kunnen gaan :(

Ik begin nu alleen wel een beetje te twijfelen of ik gebruik ga maken van de doorverwijzing naar de gynaecoloog.

 
Hier even een baaldag. Vandaag, op dag 80, helderrood bloedverlies. Meer dan zaterdag. Dus gok dat (weliswaar te vroeg) m'n ongesteldheid is begonnen. Enerzijds fijn dat ik weet dat de boel dus werkt en er een eisprong is geweest. Anderzijds wel weer balen om een ronde verder te zijn. Ik hoop zo dat die rondes wat korter worden.. op deze manier is het wel killing..
 
Terug
Bovenaan