Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Annenas, zeker fijn dat je weet dat de boel werk, maar aan de andere kant balen dat je door moet voor de volgende ronde :(

Ik ben vanochtend ook ongesteld geworden. Ik ga sowieso naar de gynaecoloog. Ik wou liever niet gaan, omdat ik voor mijn verhoogd prolactine ook al in de ziekenhuismolen zit, maar de medicatie moet juist mijn vruchtbaarheid beter maken en nu is voor de tweede keer al mijn menstruatie weer 2 dagen laten, hierdoor is mijn cyclus van 26 naar 28 en nu zelfs naar 30 dagen veranderd in twee maanden tijd :S
 
Wat vervelend. Kan gebeuren hè, dat je een paar dagen opschuift. Maar als je de mogelijkheid hebt om de boel te laten checken, waarom niet. Hopelijk kunnen ze je verder helpen.

Hier inmiddels ook buikkramp.. bah. Baal er toch wel meer van dan vooraf gedacht. Ik hoop gewoon zo dat er wat meer regelmaat komt. Ik kan dan best wel doemdenken, door nu al te denken; op naar de volgende drie maanden zonder menstruatie.. hopelijk loopt het niet zo en dat hoeft natuurlijk ook niet. Maar ik ben zo ontzettend ongeduldig van aard, dat helpt echt niet mee.
 
Zo meiden, wat balen dat die menstruatie toch doorgezet heeft! Annenas, ik snap dat je toch baalt. Ook al houd je jezelf voor om nuchter erin te staan, de hoop bouwt soms toch wel wat op. Maar 80 dagen is wel echt enorm lang, ik hoop dat je volgende menstruatie (als die komt ;) ) minder lang op zich laat wachten!

Svlok, ik snap dat je nu toch wel naar de gyn wilt gaan. Wat Annenas zegt, als je de mogelijkheid hebt - al is het maar om te checken of verder nu alles wel goed is. Ook wel apart dat je nu al elke keer 2 dagen bent opgeschoven de afgelopen cyclussen.

Ik zit zelf op dag 44 ondertussen (moest even tellen) en had vannacht echt het idee ongesteld te worden. Best wel wat krampjes gevoeld en ook echt zo'n menstruatiegevoel. Vanochtend op het werk voor de zekerheid een inlegkruisje in gedaan, maar tot nu toe nog steeds niks. Ook m'n borsten doen wat meer zeer, met name rechts. Ik vind het soms toch wel echt lastig omdat ik zo'n lange en onregelmatige cyclus heb dat ik niet weet wanneer alles aan het plaatsvinden is. Natuurlijk denk ik dan vorige week mijn eisprong gevonden te hebben, maar dat zou weer net zo goed een gekmakertje vanuit mijn lijf geweest kunnen zijn.
 
Annenas, snap dat je er van baalt. Elke keer heb je toch hoop dat het deze ronde wel lukt, hopelijk wordt je cyclus korter!

Jomie, hmm ben benieuwd of je ongesteldheid doorzet, lijkt me inderdaad lastig zo'n onregelmatige cyclus.

Precies, ik hoop dat me wat rust kan geven als ik eenmaal weet dat alles goed zit. Blijf het raar vinden voorheen had ik altijd een cyclus van 26 dagen, kon precies voorspellen wanneer mijn nod was en nu ineens veranderd alles, we gaan gewoon weer verder naar de volgende ronde
 
Nou, tot nu toe nog helemaal niks. Maar gisteren wel de hele dag het gevoel gehad alsof ik hartstikke ongesteld was. M'n baarmoeder krampt af en toe, m'n darmen rommelen en gewoon zo'n menstruatiegevoel in mijn baarmoederhals. Maar nog steeds geen bloed. Mijn lichaam is echt super wazig bezig deze ronde!
 
Hallo allemaal. Dat is weer even geleden. Hier gaat het matig. Vorige week eerste echo gehad en mooi kloppend hartje gezien. Erg blij uiteraard. Ben helaas nog wel erg ziek waardoor ik al twee weken thuis ben van m'n werk. Ik lees nogsteeds met jullie mee en hoop dat iedereen snel zwanger raakt. Ik duim voor jullie!
 
Terug
Bovenaan