Zo meiden, wat balen dat die menstruatie toch doorgezet heeft! Annenas, ik snap dat je toch baalt. Ook al houd je jezelf voor om nuchter erin te staan, de hoop bouwt soms toch wel wat op. Maar 80 dagen is wel echt enorm lang, ik hoop dat je volgende menstruatie (als die komt 😉 ) minder lang op zich laat wachten!
Svlok, ik snap dat je nu toch wel naar de gyn wilt gaan. Wat Annenas zegt, als je de mogelijkheid hebt - al is het maar om te checken of verder nu alles wel goed is. Ook wel apart dat je nu al elke keer 2 dagen bent opgeschoven de afgelopen cyclussen.
Ik zit zelf op dag 44 ondertussen (moest even tellen) en had vannacht echt het idee ongesteld te worden. Best wel wat krampjes gevoeld en ook echt zo'n menstruatiegevoel. Vanochtend op het werk voor de zekerheid een inlegkruisje in gedaan, maar tot nu toe nog steeds niks. Ook m'n borsten doen wat meer zeer, met name rechts. Ik vind het soms toch wel echt lastig omdat ik zo'n lange en onregelmatige cyclus heb dat ik niet weet wanneer alles aan het plaatsvinden is. Natuurlijk denk ik dan vorige week mijn eisprong gevonden te hebben, maar dat zou weer net zo goed een gekmakertje vanuit mijn lijf geweest kunnen zijn.