Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hoe was het gisteren Marlies? Zit jouw eisprong er ook aan te komen?

ik heb de afgelopen dagen iedere dag een ovulatietest gedaan en steeds bleef ie alleen het controle streepje geven (terwijl vorige maand ik een paar dagen heel licht streepje had en deze steeds donkerder werd iedere dag) en vandaag ineens een compleet donker streepje! Precies op tijd want ik verwachtte morgen mijn eisprong.

Hoe gaat het bij de rest? Iemand nog een update?
 
- Anky    Hoppa! Aan de slag dus haha. Ik had hem in ronde 3 ook maar toch niet zwanger geraakt. Ik voelde die twee weken tot menstruatie van alles.

Ik nog steeds geen NOD en die was als het goed is vandaag. Voel niet echt krampen alleen wat aanwezigheid en een gevoelige tepelhof. Denk morgenochtend testen maar ben heel bang dat die negatief is. Positief zou wel echt een verrassing zijn.
 
@Zonnebloem al een test gedaan vanochtend? Ik ben benieuwd!

Ik heb waarschijnlijk vandaag mn eisprong en hebben afgelopen maandag, woensdag, donderdag en gister geklust en gaan vandaag en maandag hopelijk nog een keer en dan moet het toch wel genoeg voor, op en na de eisprong zijn geweest... ben benieuwd! Dan mag ik daarna weer 2 weken wachten... die weken duren vast langer dan de afgelopen 2 weken!

Net te horen gekregen dat een van mn beste vriendinnen net voor haar 2e is begonnen dus hopelijk worden we zo'n beetje tegelijk zwanger! Dat zou wel super leuk zijn!
 
- Anky   Wat leuk dat je het vraagt. Ik moest vanmorgen heel vroeg plassen dus dacht kak moet ik nog testen ook met ochtendurine. Maar toch gedaan.... en ik heb gewoon 2 streepjes gekregen...... Kon het echt nog niet geloven... Nog in bed kunnen stuiteren en zelfs nog stil gehouden voor mijn man. Wou eerst echt zeker weten!! En net een cleurblue gedaan en het staat er toch echt. Mijn man komt straks pas thuis dus ben benieuwd hoe die reageert....
 
-zonnebloem wat een fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd!!!  Wat heerlijk.

hoe reageerde je man? En hoe heb je het hem verteld?  Geniet heerlijk van dit goede nieuws dit weekend
 
Dames ben ik eindelijk

jullie ook problemen met inloggen steeds?

whaaa nog een zwangere zonnebloem super fijn gefeliciteerd!!

@anky

het ziekenhuis was ok! De beetje standaard dingen worden ingezet, bloedonderzoek , sperma onderzoek en ik heb inwendige echo gehad , alles zag er gelukkig prima uit. 2 dec Zitten we er weer

ik zit ook op mn eisprong te wachten. Buik zegt ja testje zegt nee.. heel irri! Jij al iets?

Hoe is het verder met iedereen?
 
hoi dames,

ik ben iets later dan 1 oktober gestopt maar hier mijn verhaal in korte lijnen en praat graag mee...

- 21 oktober 2016 gestopt met de pil
- toen mijn onttrekking bloeding vrij snel gekregen deze eindigde op 29 oktober.
- ik heb ovulatietesten gekocht omdat ik gewoon benieuwd was wat mijn lichaam ging doen en heb toen een paar keer getest maar zag steeds niets, dit verbaasde mij natuurlijk niet tot afgelopen donderdag (10 november) toen had ik ineens een duidelijke positieve ovulatietest in mijn handen.
- we hebben in ieder geval geklust op woensdag 9 nov en donderdag 10 nov (na die test natuurlijk direct!) daarna is het er niet meer van gekomen omdat mijn man weg is voor zijn werk...

we hebben dus voor het laatst geklust toen de test duidelijk positief was.. zou dit voldoende kunnen zijn?
ik ga nergens van uit maar het zou natuurlijk mooi zijn als het direct raak is.

ik verwacht dan dus dat ik over 2 weken ongesteld zou moeten worden zo niet gooi ik er maar een testje tegen aan.
Dan zou ik denk ik voor de kruidvat 2v5euro testen gaan.... jullie daar ook goede ervaringen mee?

ben benieuwd en hoor graag van jullie.

X
 
Hoi en welkom Annikovska! Het kan zijn dat het meteen direct raak is, maar het kan natuurlijk ook gewoon ergens 'niet willen'. Je hebt natuurlijk iedere maand een aantal procent kans, en dan is het gewoon een kwestie van de timing van je ei en zijn zaadje haha. Jullie hebben op 9 november ook geklust begreep ik? Dat is sowieso op tijd, sperma blijft namelijk (in de goede omstandigheden) 3-4 dagen 'leven'. Klussen vlak voor je ovulatie is altijd grotere kans dan op je ovulatie, zoals ik het heb begrepen. :) Wel heel positief dat je meteen de eerste maand al een eisprong hebt gehad!

Wat betreft de kruidvat 2v5, daar heb ik goede verhalen over gehoord! Heb zelf tot nu toe nog nooit positief getest, maar de keren dat ik die ooit heb gebruikt waren ze wel heel duidelijk en sloegen ze vrij snel aan.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan