Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jeetje wat vervelend allemaal dames dat jullie zulke heftige klachten hebben.

Ik heb verder last van misselijkheid en niet elke keer kan ik even goed tegen eten of drinken.

Jomie, helaas kan ik er niet over mee praten, maar volgens mij kan het wel veranderen en hoef je je niet direct zorgen te maken.

Marlies, ik heb vandaag de hele dag last van steken, moet veel naar de wc en heb momenten gehad dat ik misselijk werd. Verder is vanochtend mijn temperatuur weer gestegen. Ik ga alleen later in de week pas testen, vandaag is dag 23 en ik heb normaal een cyclus van 26-29 dagen, dus kan beter even wachten met testen
 
<p style="text-align: left;">Oh deel weggevallen... Wij willen ook niet weten wat het wordt. Was bij onze eerste ook zo. Spannend! Onze ouders en zussen weten het al. We willen het wereldkundig maken met een foto van onze dochter die grote zus wordt. Ben benieuwd naar de reacties!</p>
 
Svlok ja hoe moeilijk dat ook is inderdaad even wachten maar tot je het beste moment hebt om te testen! Ik duim voor je!

leuk hoor marjolijn! Zo heb ik het ook gedaan met foto van mn dochter , heel leuk. Krijg je vast heel veel leuke reacties op!
 
Leuk om het op die manier bekend te maken!

Mijn temperatuur is gezakt van 37,3 naar 37,2, dus maak me nog niet echt zorgen. Volgens mij mag je temperatuur ietsje schommelen.
 
Als ik dit hier zo hoor mag ik in mn handjes wrijven, ik heb nu in de 15e week eigenlijk geen misselijkheid meer. Wel moe en stemmingsproblemen maar daar heeft mn omgeving meer last van dan ik hahah!

Ik heb een ontzettend leuke verloskundige praktijk met 4 leuke dames. Feestje om heen te gaan!

We hebben geen combinatietest gedaan. Die test is zo weinig specifiek dat t voor ons gevoel alleen maar stress op zou leveren.
 
Marjo, gelukkig heb je niet zulke heftige klachten, haha dat je omgeving er last van heeft is minder erg toch :p

Wat fijn dat je zo'n leuke verloskundige hebt, volgens mij moet je het daar ook maar mee treffen.
 
Terug
Bovenaan