Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Vanochtend vroeg heb ik getest, helaas negatief. Werd rond half 5 wakker en heb toen ook meteen getemperatuurd toen was mijn temperatuur 36,8, maar lag nog niet zo lang in bed (gister laat geworden). Ben daarna weer gaan slapen en toen mijn wekker ging heb ik opnieuw getemperatuurd (zelfde tijdstip als elke dag) en toen was mijn temperatuur 37,1 (dus 0,1 gedaald ten opzichte van gister).

vorige cyclus duurde bij mij 30 dagen, dus wellicht heb ik te vroeg getest. Zit nu op dag 25. Ik wacht het rustig af en als ik volgende week nog niet ongesteld ben dan pas weer testen.
 
Hi dames,

Ik had gisteren een heel bericht getypt, maar daarna lag internet eruit. Dus ik zie dat het niet aangekomen is. Allereerst super bedankt voor jullie lieve woorden en tips! Ik heb dinsdagavond weer flink moeten overgeven, maar gisteren is me dat bespaard gebleven. Dit komt denk ik voor een deel ook omdat ik met mijn werkgeefsters heb besloten dat ik een paar weken vrij neem van het werk, om stress te verminderen. Ik merk dat ik hierdoor minder heftig last heb van mijn klachten, alhoewel de misselijkheid blijft en eetmomenten nog steeds erg beladen zijn voor me. De collega's reageren tot nu toe zeer goed, dus dat is heel fijn.

Volgende week dinsdag heb ik mijn 8-weken echo, dus ik hoop dat we dan goed nieuws krijgen! Verder probeer ik het allemaal wat meer los te laten, ik kan er toch niks aan doen als het niet goed zou zijn.

Marjo, wat knap dat je niet gekozen hebt voor de test. En heel goed dat je daarin voor jezelf gekozen hebt!

Svlok, wat spannend allemaal. Ik ben zeer benieuwd hoe het dit weekend je vergaat en hoe je klachten dan zijn.

Marjolijn, super leuk dat jullie het nieuws bekend gaan maken en de manier waarop is ook leuk. Ik ben zeer benieuwd naar de reacties. Maar ik denk dat ze zeer positief zullen zijn natuurlijk ;)
 
Hi jomie

wat goed dat je dat hebt kunnen regelen met werk. De misselijkheid wordt zeker weten erger met stress of drukte. En ik denk helemaal vanwege je hoogsensitiviteit.  Helpen je pilletjes een beetje? Hoop dat je er snel vanaf bent en niet zo lang op de bank moet doorbrengen als ik. Maar helaas niks aan te doen. Spannend ik hoop ook dat je echo goed is! Vast wel! Gewoon kleine beetjes proberen te eten tussendoor dat helpt vaak een beetje. En drinken is belangrijk.. al vond ik dat het lastigst want niks smaakt lekker haha! Sterkte meid!
 
Nou ben benieuwd.. dinsdag mijn nod. Af en toe denk ik er aan Om nu al test te doen maar kan me astdig inhouden normaal had ik het al lang gedaan. Maar goed we zullen het afwachten..

wie nog meer binnen kort nod?
 
Helaas ik ben ongesteld geworden, mijn temperatuur is flink gedaald naar 36,6. Dus dat wordt voor mij helaas de volgende ronde.

Spannend Gerda! Heb je symptomen?
 
Twee dgn wat moeilijke ontlasting ik had er bij mijn eerste ook last van. Maar goed dat hoeft nog helemaal niks te zeggen. Verder nee dacht geen symptomen.

Wat jammer.. succes met de volgende ronde...  dat temperaturen eigenlijk nog niet in verdiept maar wat moet je precies zien rond de ovulatie?

Doe je dat dan elke morgen.  En is het dan beter dan een ovulatie test? Hier af en toe ovulatie testen gedaan. Had ze nu op maar eigenlijk voel ik mijn ovulatie duidelijk.
 
Tijdens je eisprong daalt je temperatuur, je kan daardoor heel goed zien wanneer en of je een eisprong hebt gehad. Verder blijft daarna tot je nod je temperatuur hoog. Als je temperatuur daalt wordt je ongesteld en daalt ie niet ben je zwanger.

Je moet welke elke morgen voordat je opstaat temperaturen en ook nog op hetzelfde tijdstip, maar ik heb een erg duidelijk beeld daardoor gekregen, zo weet ik ook dat ik een innesteling heb gehad. Heb een innestelingsdip gehad zoals ze dat met temperaturen noemen en bloedverlies, helaas is het eitje toch afgestoten :( maar ik ga zeker door en vind het prettig dan ovulatietesten.
 
Terug
Bovenaan