Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jazeker fijn dat ik een goed beeld heb van mijn cyclus dat geeft wel ergens een stukje rust. Verder wil ik er deze ronde niet al te veel mee bezig zijn, dus zal niet heel actief hier zijn.
Uiteraard lees ik nog wel mee en ben ik erg benieuwd of het de rest ook lukt!
Hier gaan de betere dagen steeds wat beter. De slechtere dagen blijven vervelend. Morgen weer voor het eerst naar het werk. Opbouwen met twee uurtjes. Ben benieuwd.
Jomie fijn dat je wat hebt kunnen regelen met je werk. Zit je in een instelling of vrije vestiging?
Marlies nogsteeds zo ziek?
Succes Gerda spannend
Jammer Svlok nieuwe ronde nieuwe kansen
Marjo ben je nog erg onzeker?
Hebben het hier inmiddels bekend gemaakt. Veel leuke reacties gehad
Marjolijn ja ik ben nog niet opgeknapt helaas. Eten gaat wel wat beter al zitten er ook slechte dagen tussen maar de migraine is echt killing. Morgen afspraak bij de vk..
jij erg ziek nog? Rustig aan opbouwen aan jezelf denken hoor! Wat fijn dat je het hebt kunnen vertellen en leuk dat je leuke reacties had! Zo hoort het
Nog steeds niks te bekennen.. maar gisteren heb ik stiekem een test gedaan omdat ik het toch niet kon laten en dEze was negatief.. dus word gewoon ongesteld.
Op naar de volgende ronde. Succes weer voor ook de andere dames.