Zo Gerda, je maakt het wel spannend! Hopelijk komt het snel op gang, zodat je door kunt.
Marlies, wat balen dat je nog steeds niet bent opgeknapt zeg. Ik hoop echt dat het binnenkort allemaal wat beter wordt voor je! Op deze manier is het wel weinig genieten van dat moois wat er in je groeit...
Marjolijn, ik werk in een vrije vestiging. Dus in principe wordt er nu een uitkering voor me aangevraagd bij het UWV. Spannend dat jij weer gaat werken, ik hoop dat het je lukt! Ik hoop dat er steeds meer betere dagen voor je bij mogen zitten.
Hier gaat het ontzettend goed. Gisteren hebben we onze eerste echo gehad en we hebben een mooi kloppend hartje gezien! Wauw, wat is dat bijzonder zeg. Onze druif groeit prima, ik ben zelfs een dag naar voren geschoven omdat de meting aangaf dat ik 8w 2dgn was gisteren ipv 1 dag. Dus vandaag 8 weken en 3 dagen, moet voortaan vanaf zondag gaan tellen ipv maandag. De verloskundige zei tegen ons dat als je zo'n goede echo hebt met 8 weken, de kans op een miskraam nog maar 3% is. Of het nu juist is of niet, het geeft wel rust om dat te weten! Gisteren was een best goede dag en vandaag begint tot nu toe ook heel erg goed, vandaar dat ik de bevestiging wel fijn vind. Hoef me dus geen zorgen te maken als ik een dag of twee wat minder voel. Gisteren ook mijn schoonzusje in Australië gebeld (is vandaag jarig), en het goede nieuws verteld. Ze was helemaal door het dolle heen dat ze tante gaat worden haha.