Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

- Moel. Die was echt zo verbaast. Moest echt effe landen en daarna was die de woonkamer al aan het herinrichten haha. Wij hadden het echt niet verwacht deze ronde. Heel onwerkelijk. Als je binnenkort zelf een test hebt met positief resultaat... ik duim voor je!

- Marlies. Dank je wel!! Ik kon ook slecht inloggen maar heb nu de app gedownload van ouders.nu en nu kan ik opeens wel weer reageren via mijn telefoon!

Gelukkig is alles in orde met jullie. En als je lichaam ja zegt zal ik ervoor gaan!! Niet alle testen zijn even duidelijk. Heb je van te voren minimaal 3 uur niet geplast?

- annikoska. Welkom!! Eerste ronde is altijd spannend! Ik vond de eerste ronde ook niet erg dat ik ongesteld werd. Alles deed het nog!! En vanzelf ;)

Ik ben deze ronde ook weinig intiem geweest. Op de dag van mijn eisprong en 1,5 dag erna! En ik heb een positieve test! Er hoeft er maar 1 zijn best te doen haha. Maar ik voelde wel super goed mijn eisprong.

- Jamie. Hoe gaat bij jou? Waar wacht je op?
 
Zonnebloem, ik ben vorige week zaterdag ongesteld geweest (voor het eerst na stoppen met de pil) en deze menstruatie heeft ongeveer 4 dagen geduurd. Dus voor mij is het nu wachten op de (eerste?) eisprong. Weet alleen niet precies wanneer ik die moet verwachten, mijn cyclus was nu 34 dagen, maar het zou me niet verbazen als mijn tweede cyclus korter is. Dus ik denk volgende week of die week erna!

Heb jij de vk al gebeld voor een eerste echo? Zeer benieuwd hoe het er dan uit ziet! Verder ben ik gewoon lekker met iedereen mee aan het lezen en leven haha.
 
Hoi allemaal,

graag zou ik met jullie mee kletsen. Wij gaan voor ons eerste kindje en ben begin september gestopt met de pil. Wacht nog steeds op mijn eerste natuurlijk menstruatie wat mij erg onzeker maakt
 
Hoi J,

Ik ken dat gevoel, bij mij heeft het 91 dagen geduurd voordat ik ongesteld was. Op welke dag zit jij nu? Hoop voor jou dat het niet te lang op zich laat wachten.



Ik heb nu nog een hele onregelmatige cyclus, blijft heel vervelend want je weet niet waar je aan toe bent. Maar het komt vanzelf.



X
 
Eerste week van Juni. Eerste cyclus duurde 91 dagen en de tweede 42 dagen. Zit nu in mijn derde cyclus op dag 34! Nog helemaal niet regelmatig dus. Je lichaam kan tot een jaar nodig hebben om weer regelmatig te worden maar dat duurt echt heel lang. Snap heel goed dat je er onzeker van word, dat had ik zelf ook en heb ik nu nog steeds wel. Heb je veel last gehad van het ontpillen?



X
 
wat vervelend weet dan niet waar je aan toe bent hè. De eerste twee weken veel last gehad van ontpillen,  vooral veel hoofdpijn gehad. Heb sinds 2 weken last van steken in mn onderbuik. Jij veel last gehad?
 
Ja ik heb echt twee maanden last gehad. Dat word nu wel minder hoor. Ik heb nu ook nog wel regelmatig last van m'n buik. Maar weet niet of dat van het ontpillen is. Ben nu al bijna een half jaar gestopt dus dat lijkt me niet. Voor de zekerheid ga ik wel even mijn bloed laten testen, hoop dat daar iets uit komt. En hoop dat mijn menstruatie regelmatig word.
 
Terug
Bovenaan