Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Na een half jaar lijkt me ook niet. Spannend! Hopelijk is alles goed! Wist niet dat na 2 maanden nog ontpillen kon zijn.

test jij met ovulatietesten?
 
<p style="text-align: left;">Nee nog niet gedaan, omdat mijn cyclussen zo lang zijn heb ik ook niet echt een idee wanneer ik moet beginnen met die test. Heb jij dat al geprobeerd of wacht je eerst even rustig je eerste menstruatie af?</p>
 
Snap ik ja. Ik wacht sowieso eerst mijn menstruatie af, omdat ik nu ook geen idee heb wanneer en of ik überhaupt een eisprong heb.
 
@zonnebloem90

ja ik wacht netjes met het plassen .. stomme testen ook eigenlijk.. je staart je zo blind op zoiets terwijl

als je om de dag "klust" moet je wel een keer raak zijn.

hoi J90 gezellig dat je meepraat



ik ga vanavond voor mn 2de afspraak acupunctuur

tot nu toe naar mijn idee dus nog geen eisprong

@anky en jij?
 
<p style="text-align: center;"> wat leuk nog een zwangere dame! Veel geluk en fijne zwangerschap!</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">Hier nog geen positieve ovulatie.. de app zegt dat deze vandaag moet zijn.</p>
<p style="text-align: center;">Ik had toen we voor ons eerste kind  gingen altijd rond de 14de dag mijn ovulatie. Maar nu nog niet positief  getest ik heb even gekeken tussen mijn foto's en zie ik dat ik de vorige maand de 20ste mijn ovulatie had. Maar toen was ik nog niet ongesteld geweest. Ik ben gelijk een beetje aan het kijken hoe mijn cyclus er nu uit ziet. Ik heb nog geen idee of het al regelmatig is.</p>
<p style="text-align: center;">spannend! Testen jullie dan elke dag of om de dag? Om er achter te komen.</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;"></p>
 
Hoi dames,

Ik las het van de week al dat naast Linn ook Zonnebloem nu een positieve test in handen heeft! Van harte gefeliciteerd :D Geniet er maar lekker van!

Als ik het goed heb heeft Linn vandaag haar eerste echo. Ik ben echt super benieuwd :)

Ik ben vandaag op de sportschool met yoga begonnen. Ik denk dat het me misschien kan helpen ontspannen, wie weet!

Groetjes!
 
Hoi allemaal !

Hier gaat alles nog steeds prima, nu 6 weken denk ik ( geen idee hoe m'n cyclus was ) geen kwaaltjes. Maakt me nog steeds onzeker hoor.

bij mij ging temperaturen het beste ipv ovulatie testen. Misschien een idee voor jullie. Doe het nu nog in de ochtend. Onder m'n tong. Gefeliciteerd zonnebloem!!!

Ik heb volgende week pas m'n echo, nog even wachten. Kan niet wachten
 
Terug
Bovenaan