Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hoi meiden,

Ook wij zijn per 1 oktober begonnen voor ons tweede kindje. Inmiddels bijna NOD van ronde 2. Spannend, maar zojuist negatief getest. Ga er dus vanuit dat we volgende maand gewoon weer opnieuw gaan proberen.
 
Succes allemaal weer!!

Wie is nu het dichtbij zijn NOD?

Ik heb vanmorgen gebeld en over drie weken echo! Echt snel!!

Ik schrijf dit nu zo op maar elke keer geloof ik er niks van! Haha.

Hopelijk kan ik jullie nog helpen met vragen.



- lin. Spannend! Ik voel echt wel zere tepels en rommelende baarmoeder. Kan daardoor moeilijk in slaap komen.
 
Voor de dames die positief getest zijn, van harte gefeliciteerd!

grappig dat jullie het steeds over klussen hebben ;-)
ik moet zeggen dat ik wel probeer om juist in deze weken na mijn eerste ongesteldheid (die trouwens net als met de pil gewoon mooi op tijd kwam) meer intiem te zijn, maar het 'moeten' werkt bij mijn vriend helaas niet zo, dus ik probeer het een beetje gunstig in te plannen, zodat we niet om de dag aan de bak moeten, want dat werkt bij ons en bij hem zeker niet. Hebben jullie (of jullie mannen?) daar geen last van?
 
sorry, verkeerde topic, maar lees ook met jullie mee (oeps).

Ben sinds eind sept. gestopt met de pil en dus ook voor eerste kindje aan het oefenen.
 
Linn, had ik jou zomaar een weekje verder geschat! Nou dan nog maar een weekje geduld hebben.

Zonnebloem, super spannend de komende 3 weken, ik snap dat je het nog niet kan geloven nee!

Iedereen over NOD: ik had werkelijk geen flauw idee waarover jullie het nou hadden haha! Net maar even opgezocht, Niet Ongesteldheids Dag, ja klinkt best logisch. Ik doe mee in de NOD term vanaf nu haha!
 
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn verhaal vinden:
Wij zijn bezig voor ons 2e kindje en zijn in ronde 2 (pas) aanbelandt. Nu heb ik al sinds een paar dagen na mijn ei best wat klachten. Ik ben enorm licht in mijn hoofd, gespannen borsten en gespannen buik. Raar! Maar goed … we moeten toch gewoon afwachten. Maar nu kon ik het vanmorgen niet meer uithouden van de spanning omdat ik mezelf gek maak met deze klachten en heb ik een test gedaan (4 dagen voor NOD): Ik ga er dus ook vanuit dat het helaas deze ronde niet is gelukt, maar nu speelt me nog 1 scenario door mijn hoofd: Wat als de innestelling nog niet heeft plaastgevonden? Kan het dan zo zijn dat de test negatief is? (echt vet negatief! geen twijfel mogelijk). Ik had namelijk bij mijn eerste kindje op maandag de innestelling (enorm kramp dat ik niet meer rechtop kon lopen) en donderdag (dus 4 dagen later) mijn NOD dag. Pfff wat is dit slopend zeg! Ik hoop dat jullie even met me mee willen kletsen zodat ik het er even over kan hebben met iemand. Thanks meiden!
 
Hoi Kuona,

Wat super spannend! Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik ook al heel snel aan mijn lijf dat het raak was, dat bleek toen ook echt zo te zijn. En wow ja die dagen voor NOD waren ook echt mega spannend, of ik was gek of zwanger. Gelukkig was ik zwanger en niet gek.

Maar nu we eindelijk verder kunnen en we opnieuw zwanger proberen te raken had ik in de eerste ronde ook allerlei klachtjes. Ik dacht weer: of gek of zwanger. Dit keer wel echt gek. Het zat onwijs in mijn hoofd dat het misschien wel raak zou zijn en daar was het opeens: ongesteld. Beng!! Met beide benen op de grond gezet, wat een tegenvaller!

Ik denk dat je lekker 4 dagen afleiding moet gaan zoeken en dan misschien opnieuw kan testen. De innesteling zou laat kunnen zijn en testen is misschien vroeg... Of je haalt je net als ik al van alles in je hoofd en maakt jezelf helemaal gek! Relax!
 
Terug
Bovenaan