Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

@zonnetje als alles goed loopt zou ik over 12 dagen ong moeten worden, zou dus over 6-8 dagen al kunnen testen.. maar ik wacht liever mn nod even af..

@jamie

spannend.. wie weet heb je gewoon je eisprong gehad en niet gevoeld.. ik hoop heel hard dat het raak is..voor iedereen natuurlijk. Je hebt gelijk met de testen hoor.. je wordt er erg onrustig van (ik ook) helemaal als dan de test zegt geen eisprong en je zelf denkt van wel..

zou wat zijn als het deze maand zou lukken.. met de acupunctuur enzo, ben er nog steeds nuchter over hoor.. als het niks doet ook niet erg.. hebben we het maar geprobeerd.



 
<p style="text-align: left;">Als het goed is, is 27 nov mijn nod.</p>
<p style="text-align: left;">mijn man vindt dat ik pas moet testen als ik daadwerkelijk over tijd ben. En dat vind ik eigenlijk ook maar ik weet niet of ik dat vol ga houden haha. Bovendien heb ik 25 november een feestje met vriendinnen waarvan er 2 weten dat we bezig zijn voor een kindje en de rest niet maar waarschijnlijk wel vermoedens hebben dus ik verwacht nauwlettend in de gaten gehouden te worden... zal ik dan vast een vroege test doen? Als ie positief is drink ik geen wijntje en moet ik een smoes bedenken en negatief kan ik er wel eentje drinken om vragen te voorkomen. Of zouden jullie sowieso niks drinken? Haha ik maak me er nu al druk om en het is pas over 2 weken...</p>
 
@zonnebloem90  super leuk. Dus in gedachten staat de box al haha



@linn spannend je 1e echo volgende week!



Hier moest gisteren mijn 1e ongesteldheid zonder de pil beginnen althans als mijn cyclus hetzelfde zou zijn als met de pil. En vandaag dus gewoon ongesteld geworden.!

mijn lichaam werkt nog en hopelijk houdt dit in dat ik meteen weer regelmatig ben. Heb 2 weken geleden ook mijn eisprong gemerkt dus hoop in ronde2 deze ook te voelen.



Verplicht intiem zijn is hier ooknog niet aan de orde gelukkig. We lopen elkaar vooral mis deze week. Ik heb nachtdienst en manlief dagdienst haha erg gezellig.
 
@mael dat is echt fijn dat je meteen weer ongesteld bent geworden. Hopelijk voel je inderdaad je eisprong en kan je er rekening mee houden.

@marlies ik zou inderdaad ook wachten tot je nod, als dat lukt natuurlijk.

@jamie wanneer zou jij weer kunnen testen?



Hier nog steeds geen verandering, nog steeds niet ongesteld en ook niet echt het idee dat ik het snel ga worden. Gelukkig vrijdag de uitslag van de bloedtest. Ben heel benieuwd, zou wel fijn zijn als ik een beetje duidelijkheid krijg. Misschien weten ze niet waardoor het komt maar misschien ook wel.
 
@mael ja ik kan ook steeds niet inloggen..heel vervelend

@zonnetje ja kan ik wel volhouden hoor gelukkig..heb je al eens een testje gedaan voor de zekerheid? Vriendin van mij begon en werd maar niet ong, bleek zwanger kwam ze met 16 wkn achter..

 
Nee nog niet gedaan! Als het volgende week  dinsdag nog hetzelfde is dan ga ik dat wel doen. Dan ben ik weer op dag 42 net zoals vorige keer. Heb mijn eisprong niet gevoelt denk ik, maar hou het wel bij via een app. Dus dat hou ik een beetje aan. Geen idee of het goed is, maar het kan niet heel veel kwaad om even te wachten.
 
Hoi allemaal!

Hier ook geen verplichte vrijpartijen. Vriend wordt daar niet blij van en ik zelf ook niet. Hoewel ik anderhalve week geleden dacht m'n eisprong te hebben en toen wel het idee had: nu moet het! Ovulatietesten wil ik eigenlijk ook niet gaan doen, tenzij ik niet regelmatig word na een paar maanden. Ik snap nu in ieder geval niets van m'n lichaam. Had anderhalve week geleden een gespannen gevoel in m'n buik en slijm wat leek op eisprong. Maar vanaf zaterdag heb ik dat nu gewoon alweer.. ik snap geen barst van mezelf. We wachten vrolijk af, hoe drukker ik me maak hoe langer m'n menstruatie waarschijnlijk op zich laat wachten.
 
Terug
Bovenaan