Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hi Annenas,

Wat vind dat jij je der niet zo druk over maakt. Dat is ook echt het beste dan komt je menstruatie vanzelf. Ik had dat in het begin totaal niet zat me juist steeds druk te maken maar heeft helemaal geen nut. Ik probeer het nu ook wel een beetje los te laten en lekker met andere dingen bezig te zijn. Soms lukt het wel soms lukt het niet. Welke dag zit je nu?
 
Zonnetje, ik zit op dag 32. Valt nog mee dus! :)

Als ik aan t werk ben, ben ik er stukken minder mee bezig merk ik! Beetje bezig blijven met andere zaken, boek lezen, afspreken met vriendinnen! Helpt wel.. Wat helpt jou?

Ben benieuwd wat de acupunctuur gaat doen Marlies!
 
<p style="text-align: left;">Ja dat merk ik ook hoor! Op m'n werk ben ik er echt amper nee bezig. En nu valt het wel mee. Ik wacht nu gewoon rustig af tot vrijdag dan kan ik mijn verhaal bij de dokter doen. En misschien word ik deze week toch ongesteld dan weet ik ook waar ik aan toe ben.</p>
 
@ Annenas, ik zat afgelopen cyclus ook op 34 dagen en merkte dat ik steeds ongesteld WILDE worden. Was maar steeds aan het wachten tot ik een signaal kreeg dat ik het 'weer deed'. Misschien is dit ook de reden geweest dat het bij mij wat langer geduurd heeft, stress kan het uitstellen namelijk (hoe klein beetje stress ook).

@Zonnetje, ik hou nu alles via een app bij. Bij een consequente cyclus van 34 dagen, zou ik volgende week mijn eisprong moeten hebben (rondom donderdag/vrijdag) en dan hoef ik pas op 9 december mijn menstruatie te verwachten (of juist niet dan). Dus ik zit nog even een tijd op het wachtbankje helaas.

Ik heb genoeg dingen lopen die ervoor zorgen dat de tijd snel genoeg gaat, want de weken vliegen voorbij, maar op die momenten tussendoor merk ik echt dat ik de tijd dan weer te langzaam vind gaan. Wachten op je eisprong en wachten op je (niet) menstruatie... Pfff.
 
Ja dat ken ik wel! Ik heb aankomende dinsdag mijn nod als ik uitga van mijn vorige cyclus. Ik ben de tijd voor de eisprong er helemaal niet echt mee bezig en na de eisprong (volgens mij app) ben ik er non stop mee bezig. Probeer me nu gewoon te focussen op andere dingen. Dat gaat redelijk goed! En als ik wel ongesteld word dan is het ook niet erg. Ben al blij als ik een regelmatige cyclus krijg haha.
 
Hoop voor jullie allemaal dat het gewoon snel raak is en dat je dat achter je kan laten!!

ik vind vooral het wachten tot je niet/wel menstruatie het meest vervelend

@zonnetje90

preciez! Dat is alleen maar goed als je zo kan denken.. eerst maar die regelmatige cyclus.. en wie weet is het sneller raak dan je denkt..

@jamie ik wachtbankje met je mee hoor..

mijn afgelopen cyclus was 33 dagen en ziet er nu ook naar uit weer zo lang..

 
Terug
Bovenaan