Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ik hoop ook dat het voor iedereen gauw raak is!

Dus zonnetje ga je dinsdag ook een zwangerschapstest doen? Of wacht je eerst af tot je echt wel over datum zou zijn?

is er nog iemand dicht bij haar nod? Kunnen we mee duimen op de testdag.

ik moet dus nog anderhalve week en Marlies jij waarschijnlijk paar dagen na mij... ?

ik heb komende weken veel feestjes, sporten en gewoon werk dus gaat het vast snel en dan hopelijk dit keer niet ongesteld worden!

 
@anky jaa ik moet ook dan nog anderhalve week zeker! Iets langer.. gelukkig ook genoeg te doen voor afleiding haha.. wel vervelend dat ik as vrijdag eigenlijk moet bloedprikken omdat dit ruim na mn eisprong zou zijn maar dit is dus niet het geval dus ik denk dat ik dan zelf maar bepaal maandag te gaan anders heeft het bloedprikken denk ik geen zin...
 
Hoi dames, hoe is het hier ondertussen? Gisteren op het werk had ik best veel honger, maar dat kan ook zijn omdat ik op donderdag altijd een langere dag heb. In de ochtend heb ik juist nu minder honger, terwijl ik altijd echt een ontbijter was (en mijn man juist niet). Gisteren buikkrampen gehad (kruik was nodig) en sinds gisteren ook meer pijn aan mijn borsten. Zou die eisprong er dan toch aan komen? Voel me sinds twee dagen ook in de ochtend niet helemaal lekker, alsof er iets drukt op mijn maag of er ieder moment maagzuur naar boven kan komen of zo. Heel vaag in ieder geval!
 
Lastig te zeggen indd wat dat betekent.. Spannend! Afwachten dus maar..

Hier gisteravond een paar druppels bloed, als het er al een paar waren, en flinke buikkrampen. Vanochtend nog wel een wat zeurend gevoel in m'n buik, maar geen menstruatie tot op heden. Misschien moet het nog even doorzetten. :)
 
@ Annenas: bij mij zette mijn menstruatie ook op die manier aan. Eerst in de ochtend een klein beetje bloedverlies (na de seks, heel smakelijk haha), en vervolgens buikkrampen. Die nacht heeft bij mij mijn menstruatie pas echt doorgezet, in de tweede ochtend dacht ik pas: AH, nu ben ik echt ongesteld! Dus misschien dat het op die manier ook bij jou komt? Zo niet, dan wordt het toch echt een testje!

@ Marlies, ik ben 5 november gestart met mijn menstruatie tot en met 8 november (dus 4 dagen). Vorige week dinsdag was dus mijn laatste menstruatiedag. Maar mijn cyclus was 34 dagen de eerste keer, dus theoretisch gezien zou mijn eisprong pas precies over een week moeten komen. Maar ja... wie zegt dat mijn tweede cyclus ook 34 dagen is/zou zijn? De borsten doen in ieder geval vandaag nog flink zeer!
 
@annenas ook voor jou lekker onduidelijk gedoe dus steeds, hopelijk zet het snel door!! Weet je tenminste beetje hoe of wat..

was je menstruatie heel heftig of weinig jamie? Wel eens testje gedaan? Wel snel namelijk nu al zulke gevoelige borsten.. maar aan de andere kant wat je zegt hoeft niet perse weer een cyclus van zo lang kunnen worden en dan begint nu miss je opbouw progesteron..

 
Qua krampen was mijn menstruatie vrij heftig, met name de tweede dag. Maar ik heb ook best goed bloedverlies gehad, veel meer dan wat ik gewend was met de pil - maar voor een 'normale' menstruatie volgens mij gewoon voldoende. Heb daarna ook een keer een test gedaan om het zeker te weten en daar kwam niks uit. Misschien was het toen te vroeg, maar het zag er voor mij als een normale menstruatie uit, dus ik denk dat die test gewoon accuraat was. Verwacht dat het eerder iets met een eisprong o.i.d. te maken heeft, dan met een eventuele zwangerschap. ;-) Maar ik weet eigenlijk niet of het 'normaal' is om last van de borsten te hebben wanneer je eisprong nadert... Iemand?
 
Terug
Bovenaan