Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Poehh.. vandaag de verjaardag van onze zoon gevierd die morgen 2 jaar word! Maar wat heb ik een pijn/opgeblazen gevoel gehad de hele dag onder in mijn buik/baarmoeder.

Drukke week gehad dus niet meer gelet op ovulatie maar die bleek vandaag te zijn!



Maar hebben meer mensen due toch wel heel goed voelen dat het rommelt daaronderin?

Je gaat er over na denken, dus ik ook vanmiddag, het is zon vreemd gevoel/pijn. En voelt net zoals ;

een maand na een heftige spoed keizersnede.

Maar helaas er weer weinig voor gedaan. Woensdag op donderdag sex gehad.. mijn man zegt net ja maar ik heb super zaad!! Haha.. nou we zullen zien ik ga er vanuit dat ik met twee weken wel ongesteld ben of ben geweest, aangezien ik nog niet helemaal weet hoe mijn cyclus is.

Nou ja Tea's de bedoeling op tijd te gaan liggen, maar helaas niet gelukt! 23.58 op moment.. welterusten allen

 
Hoi Gerda! En gefeliciteerd met je zoontje vandaag ;-) . Woensdag op donderdag seks is natuurlijk wel vrij ver van te voren, maar je weet het maar nooit! Er hoeft er maar één goeie te overleven hè. We duimen voor je mee dat het over 2 weken raak blijkt.

@Annenas, je weet het maar nooit hè, zeker als je je lichaam nog niet zo goed kent.... Op welke dag zit jij ondertussen van je cyclus? En nog steeds geen teken van menstruatie? Ik heb nog steeds gedurende dag regelmatig last van m'n borsten, maar ik denk zelf dat het een aankondiging is van mijn vruchtbare dagen! Volgens de app zou dat vanaf vandaag ook moeten starten en had vanochtend eigenlijk ook pas weer een fatsoenlijk libido (eerste twee weken van mijn cyclus kom ik moeilijk op gang, merk ik). Dus nu maar hopen dat komende week inderdaad mijn vruchtbare dagen bevat en het raak is, hihi.
 
Hallo,



Ik ben ook per 1 okt gestopt. Ik werd van 2-6 okt ONG. En ik heb ook een eisprong gehad, maar helaas... vanochtend testje gedaan en niet zwanger. tot de dag van vandaag nog niet ONG geworden, maar het voelt wel of het eraan zit te komen. Morgenvroeg ook voor alle zekerheid naar de Huisarts. Ik heb last van een opgezette buik ( of ik zwanger ben) en af en toe misselijk en heel vaak opvliegers. Hoe is het nu met je...?
 
Gerda, van harte met je zoontje vandaag! Wie weet is het raak, you never know. Wachten maar dus..

JomieJW, hier vandaag op dag 37 van m'n cyclus en nog geen menstruatie.. Ik wil uiterlijk woensdag een test doen. Heb momenteel geen klachten die lijken op zwangerschap, behalve een wat rommelende buik wat ik al een week zo ongeveer heb. Donderdagavond had ik een druppel bloed zo ongeveer en gisteren één keer wat rozige afscheiding wat daarna ook weer weg was. Ik had gedacht dat m'n menstruatie inmiddels wel door zetten.. maar helaas! Jij wilde liever geen ovulatietesten gebruiken toch? Dan is t indd gokken. Ik weet ook niet zeker of ik een ovulatie heb gehad. Ik hoop voor je dat t raak is! :)

Little mouse, spannend! De eerste ronde(s) kan lang duren hè.. hopelijk heb je snel wat duidelijkheid.
 
Nee, mijn man en ik willen het eerste half jaar gewoon lekker alles op z'n beloop laten. Als we dan niet zwanger zijn, dan ga ik temperaturen of met ovulatietesten werken.

Roze afscheiding klinkt toch meer als een innesteling dan een menstruatie volgens mij! Maar misschien is jouw menstruatie gewoon laat... Heb je ondertussen al een testje gedaan?

Little mouse: hoop voor je dat de huisarts wat antwoorden voor je heeft. Of dat je menstruatie een dezer dagen doorkomt. Laat je weten hoe het was?
 
@Annenas, Oh oeps. Lees net dat je uiterlijk woensdag wilt testen, sorry! Even gemist haha. Dus ergens tussen morgen en woensdag ga je testen? Zeer benieuwd!
 
Terug
Bovenaan