Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Groot gelijk. Wij willen ook geen ovulatietesten gebruiken in het begin. Word ik alleen maar obsessief van denk ik. Hoewel ik nu ook redelijk leip word: zojuist weer een flinke 'prop' met wat lijkt op ovulatieslijm. Dat zou dan de derde keer in deze cyclus worden. Als ik halverwege de week nog niet ongesteld ben ga ik er een test tegenaan gooien.
 
<p style="text-align: left;">Hier nog steeds veel pijn en ben eigenlijk een beetje bang en voor wil ik weten wat het zou kunnen zijn gezien mijn geschiedenis.</p>
Na mijn spoedkeizersnede verloor ik 4 liter bloed en bleek mijn baarmoeder niet goed te zijn en soort van los te laten. Deze hebben ze opgehangen zoals ze dat zeiden en doormiddel van een ballon de kans gegeven om toch er in te blijven.

Anders zouden ze deze moeten verwijderen

nu dus nog steeds net zoveel pijn als een tijdje na de operatie.

wat zouden jullie in deze situatie doen?
 
<p style="text-align: center;">Ik bedoel met een na laatste zin dat daar de pijn op lijkt.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
@annenas spannend hoor! Ben erg benieuwd.

@jamie dat kan indd zomaar vruchtbare dagen zijn.. spannend ben zo benieuwd hoe het gaat met iedereen..

@linn lees je nog mee? Hoe was je eerste echo??

@little mouse inn even afwachten wat de huisarts zegt, ben benieuwd

@gerda miss ook even een bezoekje aan de huisarts? Gezien je geschiedenis

 
@little mous: herkenbaar! Ik ben 8 september gestopt met de pil en precies dezelfde klachten als jij omschrijft. Ben benieuwd wat de huisarts zegt
 
Helaas, alweer ongesteld geworden. Potverdikkie. Knap dat sommige vrouwen zwanger kunnen worden als ze de pil vergeten of als een ongelukje.. stiekem een tikketje jaloers hihi dat bij sommige zo snel gaat .. ;-)

Op naar ronde 6
 
@annenas goed , vanavond weer acupunctuur.. verder nog iets van 9/10 dagen tot menstruatie .. we wachten weer af.. vandaag bloed laten prikken voor het onderzoek.. hou er al niet zo van.. mijn man vorige week geweest, ik denk dat ze niet zo heel lekker hadden geprikt, die had een blauwe arm! Nog nooit zo erg gezien, zijn halve onderarm paars.. nu nog meer zin in haha..

@alicia.. ja mooi is dat he? Zo een was ik bij mn eerste.. en nu ronde 10 zitten haha!
 
Terug
Bovenaan