Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Alicia, wat balen! Ja, bijzonder is dat inderdaad.. de een zo snel en de ander niet. Hopelijk kun je dat loslaten en met goede hoop door naar ronde 6.

Succes bij acupunctuur vanavond Marlies! Bloed prikken is ook niet zo mijn ding. Het is voor het goede doel, dat maar voor ogen houden.

Ik was vanochtend klaar met dat wachten en heb een test gedaan. Zoals verwacht: negatief. Hopelijk komt nu snel m'n ongesteldheid doorzetten. Anders eind van de week nog maar een keer testen.
 
Vanochtend bezoekje gebracht aan de huisarts. Ik heb bloed moeten prikken om na te kijken of alles okey is met mijn lympeklieren. Schijnbaar hebben zij ook enorme onvloed op je cycles! Dus dat wordt nog even spannend wat morgen de uitslag zal zijn... Als dat allemaal in orde is, en ik ben binnen 4 weken nog niet ong. geworden moet ik terug komen bij de huisarts om verdere stappen te ondernemen.

Spannend dus..!!



Gisteren was ik er van overtuigd dat ik zeker ong. moest worden.. heftige krampen ect... maar helaas:(
 
@Alice, jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Toch met goede moed door naar de volgende ronde?

@Annenas, het kan natuurlijk zijn dat je nu nog niet positief kan testen, als je afgelopen week een innesteling hebt gehad (die lichte roze afscheiding). Maar een late cyclus is natuurlijk ook nog steeds een optie... Het blijft afwachten dus!

@Little mouse, ik ben zeer benieuwd naar je uitslagen. Hopelijk is alles goed verder, maar kan me voorstellen dat een directe oorzaak ondertussen ook fijn is (dat je tenminste weet wat er aan de hand is). Hopelijk verdwijnen de krampen snel of wordt je 'gewoon' ongesteld.

@Marlies, succes met bloedprikken! Hopelijk kom jij niet terug met een blauwe arm... En succes bij de acupunctuur vanavond. Hopelijk heb je er snel (positief) effect van.
 
- Alicia  Kak zeg.. Ik hoop dat ronde 6 zonder stress is en een baby oplevert. Ik snap ook niet dat iedereen zo snel zwanger kon worden. Je bent nog niet na de huisarts gegaan? Ik had in ronde 3 al sperma van mijn man laten controleren.. :p

- Annenas  Spannend!!! Kan idd een latere positieve test zijn.

- Little mous ik ben benieuwd naar de uitslag!

- Marlies suc6 met de acupunctuur. Las dat iemand daar goede resultaten had geboekt.

Ik ben energieloos vandaag.. gatver..
 
Hahaha, heerlijke reactie Alicia. Mijn naam wordt ook nogal eens verkeerd gespeld of uitgesproken. Ik reageer ook op (bijna) alles.. ;) Succes komende ronde!

JomieJW, hoe is het daar inmiddels? Zit je in de wachtfase of nieuwe ronde? (Niet uit desinteresse, maar met zoveel schrijvers hou ik niet iedereen meer uit elkaar.. sorry!) Voor mij indd mogelijk dat ik nog niet kan testen, kwam ik ook vanochtend achter. Ik heb het idee dat mijn lichaam me gruwelijk voor de gek zit te houden. Nu weer een paar dagen werken, dus afleiding. :)

Spannend Little Mouse! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kunnen ze je verder helpen.

 
Opzich stress heb ik niet meer. Ongeduldig als de pest, maar helaas kan je dit niet plannen of bestellen. Bespaart misschien wel minder stress, onrust of verdriet bij vrouwen hahah.

Ik ben hiervoor nog niet naar de HA gegaan. Die ziet mij al aankomen met een potje sperma :)

Maar moet zeggen dat ik eigenlijk nog niet echt ongesteld ben, ik bedoel volle glorie bloed (jullie weten het wel, bespaar de verdere details)

Na de seks, of hoe sommige het bij de naam klussen noemen, kwam er een beetje roze bloed bij. Ik denk nu gaat het beginnen. Maar een dag later en nog steeds niet echt bloed bloed. Beetje bruin bloed, soms roze......



best grappig, zonder schaamte aan andere vreemde vrouwen vertellen haha!
 
Terug
Bovenaan