Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hoi allemaal,

ik lees nog steeds mee !

vanmorgen de echo gehad... Ik ben minder ver dan ik dacht want het was (nog) een leeg vrucht zakje. Volgende week woensdag mag ik terug komen. Hopelijk is er dan wel wat te zien.

Als ik terug kijk naar mijn ovulatie sticks waar ik foto's van heb gemaakt had ik op 31 okt een licht streepje. Ik hoop dat ik dus een late ei sprong heb gehad en dus nog veel te vroeg was voor de echo. Ik had op 6 nov voor het eerst positief getest.

Nu nog even een weekje in de spanning zitten.. Niet leuk.

 
Hè Linn, dat is naar! Hopelijk is het nu gewoon te vroeg en zie je volgende week een kloppend hartje. Met sommige testen kun je natuurlijk ook al super vroeg een positief resultaat hebben. Wel vervelend, die spanning nog een week. Een digitale knuffel vanaf hier!

Alicia, idioot hè als je daar over nadenkt haha. Dat zou ik bij m'n vriendinnen niet zo snel doen. Maar als je in hetzelfde schuitje zit is dat blijkbaar toch anders.. ;) Wel zeker weten dat je ongesteld bent en geen innesteling hebt?
 
@Alicia, ik vind het ook veel fijner om gewoon seks te kunnen zeggen, dus fijn dat jij het daarmee eens bent haha. En wij vrouwen onder elkaar zijn volgens mij toch schaamtelozer dan al die mannen bij elkaar als het gaat om lichamelijke kwaaltjes, etc. Heerlijk toch?! Het kan natuurlijk zijn dat je menstruatie op gang komt met zo'n beetje bloed, maar zou het ook iets anders kunnen zijn? Nog even afwachten? Vind het spannend om zo mee te lezen met jullie haha!

@Annenas, grappig, mijn naam zegt iedereen ook al consequent fout. Jij bent een van de weinigen die het goed zegt (Jomie met een O), maar de meesten maken er Jamie van. Ondertussen luister en reageer ik ook op alles, want zelfs in het dagelijks leven wordt het elke keer anders uitgesproken. Je leest er vanzelf overheen haha.
Maakt trouwens niet uit dat je het niet meer weet, af en toe moet ik ook denken hoe het ook alweer bij iedereen zat. Ik zit nu deze week rond mijn eisprong als ik mijn cyclus van 34 dagen aan houd (vrijdag zou de eisprong moeten zijn). Heb sinds vrijdag tot in ieder geval vandaag echter al iedere dag last van continue zeurende borsten (licht, maar wel steeds aanwezig). Als ik even afleiding heb dan voel ik het niet zo sterk, maar zodra ik even niks doe dan is het gevoel er weer. Ook vandaag wat meer rommelende darmen erbij.

@Linn, wat vervelend dat er nog een leeg vruchtzakje te zien was. Je bent toch echt wel zwanger, anders had je toch niet positief getest?! Hopelijk zet het op een positieve manier door!!! Ik denk dat we allemaal met je mee duimen.
 
Thanx allemaal ik laat weer weten hoe het was natuurlijk! Bloedprikken viel heeeel erg mee gelukkig

@annenas nog even een paar daagjes wachten voor een nieuwe test.. gemeen kan je lichaam soms doen he!

@linn wat vervelend, spannend en ook van mij een knuffel, spannend.
 
Hoi Dames,

Ik heb de hele week meegelezen, vervelend dames die ongesteld zijn geworden! Ik weet inmiddels dat dat onwijs als een baalmoment voelt en je pas na bijna een week weer positief kan kijken: op naar de volgende ronde! En ook vervelend als je op dat moment toch dacht wat symptomen te hebben.

Speciaal vandaag even wezen kijken hier op het forum voor Linn. Jemig Linn wat een ontzettende tegenvaller! Je hoopt toch een mooi boontje te zien met een bonkend hartje! Ik leef ontzettend met je mee, zo ging het bij mij helaas ook :( Bij mijn vorige zwangerschap was op de eerste echo ook alleen een vruchtzakje te zien... Wij moesten ook wachten tot een volgende echo om meer zeker te kunnen zeggen. De verloskundige heeft mij toen vertelt dat het inderdaad wel eens voor kan komen dat je korter zwanger bent dan je eigenlijk denkt. Ik hoop echt dat dat bij jou wel het geval is! Heel veel sterkte! xxx
 
- Lin. Hey hoe kan dat nou? Hoeveel weken denken ze dan dat je bent? En volgens je eigen berekening hoe ver ben je?

Ik ben daar ook zo bang voor. Leef onwijs met je mee. Voel je, je niet anders of voel je helemaal niks? Stomme vragen allemaal maar met goede bedoelingen.

- Jomie. Jij kan dus aan de bak deze week!! Succes.

- Annenas. Het is zeker apart dat je in geuren en kleuren op een forum alles verteld haha. Denk omdat anoniem is en iets wilt delen met iets wat onwijs spannend is maar niemand in je omgeving mag het weten. Ik hoop dat bij jou of nu snel ongesteld wordt of dan idd late eisprong en innesteling ;)

- marjo. Voor jou nieuwe kansen! Succes. Op na een baby! ;)
 
Ach ! Super lief dat jullie allemaal meeleven.

Ik ben zeker nog zwanger. Gelijk weer een test gedaan toen ik thuis kwam.

Vorige week woensdag heb ik een cb test gedaan en die gaf toen 3+ aan en een week er voor 2/3. Dus ik ben denk ik net niet ver genoeg om het te zien.

Ik ben ook echt niet tevreden met de verloskundige. Ga morgen naar een andere bellen. Mijn vriend kwam vanavond thuis uit z'n werk en vroeg aan mij, vond jij de verloskundige ook zo raar ?

Ze ging nergens op in. En vertelde van tevoren als we niks zien doen we nog inwendig. Uiteindelijk heeft ze het niet meer gedaan. Ook heeft ze niet verteld hoe ver ze dacht dat ik was, ze heeft niet ingezoomd en ze heeft niks opgemeten. En op het laatst zei ze heb je nog vragen? Nee oke doei.

Ik dacht nog het zal wel aan mij liggen maar toen mijn vriend er over begon dacht ik ook dit is niet zo goed. Wij weten natuurlijk niet beter omdat het de eerste keer was en door de spanning en het nieuws wat we kregen te horen hebben we verder niks meer gevraagd.

 
Dan denk ik dan ook! Wat zegt het internet aan de hand van je laatste menstruatie datum hoever je nu bent?

Klinkt idd niet als een fijne verloskundige. Snel een ander bellen. Misschien mag je wel eerder komen om je gerust te stellen.
 
Terug
Bovenaan