Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

@zonnebloem ik ben van 3-6 okt ongesteld geweest dus als je uit gaat van 28 dagen ben ik vandaag 7 weken. Maar geen idee hoe mijn cyclus is omdat ik gelijk zwanger was en er na niet meer ongesteld ben geweest. Ik ben dus sowieso wel korter.

Sinds gisteren heb ik ook een beetje gevoelige borsten. Daarvoor nergens last van gehad nog. Alleen een beetje last van m'n baarmoeder die groeit.
 
Tjonge wat een verhalen weer tegenvallers en nieuws wat je eigenlijk niet wil horen of zien.

Linn je zou nog inderdaad voor een andere verloskundige kunnen gaan. En dan wel een inwendige echo.

Hier toch naar de huisarts geweest het blijkt toch een ovulatie te zijn!! Wist niet dat dat zoveel pijn zou kunnen doen. Maar goed dat hebben we ook weer gehad en meegemaakt.

We gaan d'r volgende maand gewoon weer voor.
 
Geen idee of her ongesteldheid is of innesteling. Het komt iniedergeval niet op gang wat ik van mijn lichaam wel gewend ben.

Ik zou het even niet weten, dus ik wacht maar af.



@Lin hopelijk hoor je volgende week een kloppend hartje. Succes!



@Jomie als je snel leest, lijkt het ook op Jamie hihi. Wel een leuke naam. Spreekt uit als Joomie?



Dames, succes en "klus" ze haha. Als ik aan klussen denk, denk ik aan de grote verbouwing hihihihi.. ;-)
 
JomieJW, spannend! Hopelijk een voltreffer deze maand! ;)

Lynn, lekker bellen naar een andere verloskundige inderdaad. Belangrijk om daar een goed en vertrouwd gevoel bij te hebben!

Gerda, fijn dat de huisarts je wat meer duidelijk kon geven. Nu dus op 't wachtbankje voor je menstruatie? Of beter: een positieve test.

Alicia, spannend ook voor jou dus! Ben benieuwd, keep us posted!



 
@Alicia, ja, je spreekt de oo langer uit haha. Dus Joomie inderdaad. Mijn ouders hebben hun namen aan elkaar geplakt en daar kwam dit uit (Joan-Mieke). Brengt jullie misschien ook weer op ideeën voor een originele babynaam? :p Als het tenminste mixt, je kunt niet altijd een goede combinatie vinden.

@Linn, ik zou inderdaad ook naar een andere verloskundige gaan. Je moet er wel een goed gevoel bij hebben hoor! Als alles goed blijft gaan, ga je haar toch wat vaker zien en als je nu al niet het idee hebt dat je bij haar terecht kunt met vragen o.i.d., dan lijkt me dat voor de toekomst ook niet prettig.

@Gerda, fijn dat je weet dat het je eisprong was! Vervelend dat je er zo veel last van hebt gehad, maar om het positief te bekijken: je kunt 'm in ieder geval met geen mogelijkheid missen. ;-) Nu idd wachten op een positieve test (of menstruatie)...

Hier nog steeds gedurende de dag last van mijn borsten. Nog steeds licht, maar nog steeds bijna continue aanwezig. Het is er ook meteen als ik in de ochtend wakker word. Af en toe ook een drukkend gevoel achter in de keel (bij de slokdarm) en op de bovenkant van mijn maag, alsof er maagzuur of gal los moet komen wat niet wil. Vandaag ben ik in ieder geval de rest van de dag onder de pannen, want ik ga een tatoeage zetten. Weet nog niet precies hoe lang ik moet zitten, maar in ieder geval een paar uur dus daar ben ik tot laat in de middag sowieso minimaal mee bezig. Afleiding is er vandaag genoeg dus!
 
@jomie hoe dom ik heb al die tijd jamie gezegd haha ... ik zie het ook nu echt pas. Succes met het zetten van je tattoo ik hou ervan!

@gerda eisprong kan zeker heftig zijn ik heb het ook altijd heftig! Soms wel 3 dagen. Nu indd op het wachtbankje net als ik spannend!!

@marjo.. waar zit jij nu in je cyclus?

@linn sowieso je gevoel volgen en een andere verloskundige zoeken. Helemaal niks als je allebei een naar gevoel over iemand hebt. Hopelijk je volgende ervaring een sruk beter en wat meer duidelijkheid..

ik was gister weer acupunctuur! Zo dat was heftige ... nog heftiger dan de eerste keer. Maar goed , voor een goed doel. Jammer dat niemand acupunctuur doet zodat ik van anderen kan horen hoe zij het ervaren..

iemand al eens het boek, zwanger worden met hart en ziel gelezen? Ik ben erg benieuwd of iemand van jullie dit boek kent. Op zich mooi boek, als je open minded bent, alleen het contact zoeken met de ziel van mn ongeboren kind gaat me net iets te ver.. vraag me wel af of iemand dit wel gelukt is of heeft gedaan.

@alicia indd even afwachten maar dan..wanneer zou je nod zijn ongeveer?

@annenas en zonnebloem waar zitten jullie ook alweer nu, komt steeds Zoveel bij kan het niet meer terug vinden sorry

fijne dag allemaal
 
Hallo allemaal,

ik lees nog steeds mee maar soms gaat het zo snel dat ik het ook niet meer helemaal kan bijbenen. Ik duim iig wel met iedereen mee.

Linn idd nieuwe verloskundige zoeken, je moet je er wel goed bij voelen!

@iedereen die weer ongesteld is geworden, hopelijk allemaal raak de volgende ronde

en de klussers onder ons; klusze! :p haha

is er nog iemand bijna overtijd? Misschien heb ik er overheen gelezen..

Ik heb zelf ook niks te vertellen want ik zit te wachten op de dag dat ik mag testen. Over 5 dagen als het goed is
 
Poeh effe kijken of ik het nog uit elkaar kan halen iedereen :)

- Marlies   Ik weet dat Sanne uit een ander groepsforum ook acupunctuur heeft gedaan. Bij haar was ze na 2 (3x) zwanger) maar kan mij niet herinneren dat het zo heftig was. Je boek ken ik niet! Heb nu een basis boek van zwangerschap e.d. maar op het internet is genoeg te vinden ;)

- Anky  Spannend!! Aftellen dus. Wat denk je zelf?

- Gaaf een tattoo! Wat ga je zetten? Heb zelf ook twee kleintjes.
Bijna eisprong toch? Geniet er van haha.

- Gerda  Wow wat heftig dat je er zoveel last van hebt! Aan de bak deze week ;)

- Alicia   Ooooh te spannend! Hoop het zo voor je. Wanneer mag je testen of NOD?

Marlies ik ben vandaag 5 weken + 4 dagen! Volgende week moeder voor moeders op bezoek en week erna echo. Ik vind het retespannend!
Voel niet echt veel symptomen die ik echt wel verwacht haha.

Mijn ruik is nog hetzelfde en ik vind alles nog lekker haha. Tepels/hof wel gevoelig en nu toevallig aanwezigheid rechts maar dat heb ik altijd in vlagen gehad na de eisprong.

Ik had totaal geen hoop op een positieve test in mijn ronde 4. Ik had zelf ongelofelijke krampen 3 dagen ervoor dat ik dacht oke volgende ronde. En zelf geen symptomen dat ik dacht dit wijst op een zwangerschap.

Dus alles kan!! Gewoon dom en puur geluk dat 1 x wel raak is geweest..
En dat krijgen jullie allemaal straks :) Hopelijk snel.
 
Terug
Bovenaan