@Alicia, ja, je spreekt de oo langer uit haha. Dus Joomie inderdaad. Mijn ouders hebben hun namen aan elkaar geplakt en daar kwam dit uit (Joan-Mieke). Brengt jullie misschien ook weer op ideeën voor een originele babynaam? 😛 Als het tenminste mixt, je kunt niet altijd een goede combinatie vinden.
@Linn, ik zou inderdaad ook naar een andere verloskundige gaan. Je moet er wel een goed gevoel bij hebben hoor! Als alles goed blijft gaan, ga je haar toch wat vaker zien en als je nu al niet het idee hebt dat je bij haar terecht kunt met vragen o.i.d., dan lijkt me dat voor de toekomst ook niet prettig.
@Gerda, fijn dat je weet dat het je eisprong was! Vervelend dat je er zo veel last van hebt gehad, maar om het positief te bekijken: je kunt 'm in ieder geval met geen mogelijkheid missen. ;-) Nu idd wachten op een positieve test (of menstruatie)...
Hier nog steeds gedurende de dag last van mijn borsten. Nog steeds licht, maar nog steeds bijna continue aanwezig. Het is er ook meteen als ik in de ochtend wakker word. Af en toe ook een drukkend gevoel achter in de keel (bij de slokdarm) en op de bovenkant van mijn maag, alsof er maagzuur of gal los moet komen wat niet wil. Vandaag ben ik in ieder geval de rest van de dag onder de pannen, want ik ga een tatoeage zetten. Weet nog niet precies hoe lang ik moet zitten, maar in ieder geval een paar uur dus daar ben ik tot laat in de middag sowieso minimaal mee bezig. Afleiding is er vandaag genoeg dus!