Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Anky! Ja wij zaten ong in hetzelfde he! Ik ben overigens nu wat later met mn ong ivm wat latere eisprong.



oja zonnebloem sorry pff af en toe vergeet ik wie en wat ook alweer! Klopt symptomen hoeven niet altijd standaard te zijn bij iedereen. Kan zomaar dat je helemaal niks merkt.. ik zal eens kijken of een nieuw topic starten over ervaringen acupunctuur.. ben wel benieuwd.. ik heb nog steeds goede hoop dat het zonder medische narigheid kan maar goed je weet nooit..

 
@zonnebloem ik weet het niet. Ik voel me niet anders dan anders eigenlijk. Van het weekend dacht ik dat ik ziek werd, buikgriep maar heeft niet doorgezet en voel me nu weer normaal. Ik heb wel vaker last van mijn darmen dus dat is niks geks. En ik had vorige maand voor de menstruatie ook wat gespannen borsten net als nu dus dat zegt ook niks. Dus ik heb echt geen idee.

Ik hoop wel heel erg dat ik zwanger ben! Zo spannend. Ik weet dat veel mensen nog niks voelen en ook de innesteling niet merken maar omdat ik niks merk denk ik dan toch meteen dan zal ik wel niet zwanger zijn.. vandaag een dag vrij en dan duurt wachten wel langer. Komende dagen gelukkig weer lekker druk en dan zondagochtend testen als ik niet al ongesteld ben. Ik hou jullie op de hoogte

Marlies, ja klopt, we waren tegelijk ongesteld maar jouw eisprong was iets later.
 
Goed, na 3 dagen lichte bloedingen en bruine smurrie te hebben gehad en in onzekerheid heb zitten wachten, was het vandaag dan toch begonnen. Ik wou al raak typen, maar dat gaat verwarring brengen haha.

Nee, ongesteldheid is in volle glorie. Jammmmer!

Hoelang is de rest eigenlijk al bezig?
 
Ah balen Alicia! Hopelijk kun je de volgende ronde echt raak zeggen! :) Ik zit in de eerste ronde, dus heb nog weinig te klagen.

Spannend Anky, hopelijk blijft het uit en een positieve test!

Marlies, wat maakt de acupunctuur heftig? Kan me er zo geen beeld bij vormen. Ben wel benieuwd! Dat boek ken ik niet trouwens. Nu ook nog niet bezig met boeken e.d. Dan ben ik helemaal van slag straks hahaha. Nog maar even niet.

Jomie, hopelijk leiden je kwaaltjes ergens toe.. ;) Wat voor tattoo laat je zetten?

Zonnebloem, wat leuk dat je blijft volgen! Leuk om wat van je te horen steeds.

 
Oja, Marlies, hier dag 39 met gisteren een negatieve test en donderdag-, zaterdag- en gisteravond een iniminie druppel bloed bij afscheiding. Gister en donderdag bruin, zaterdag roze. Als ik zondag nog niet ongesteld ben nog maar eens testen, mocht dat een innesteling zijn geweest (lijkt me sterk) dan moet ik dan toch wel kunnen testen?
 
Alicia wat balen! Hopelijk volgende ronde wel raak voor jullie.

ben bezig sinds sept vorig jaar, en jij?

@annenas.. ik kan het dus niet zo goed uitleggen. Ze prikken een naaldje en de een voelt niks of een klein schokje ik voel dat als soms een stroom door mn hele lijf. In het begin gaat het nog maar bij sommige naaldjes wordt het ineens mega heftig en word ik draaierig krijg ik het mega heet soort tintelingen mn hele lijf door.. erg apart. De plek van het naaldje gaat dan ook zeer doen.. en het is mega oppervlakkig..

je kan zondag zeker nog een testje doen. Vaak raden ze aan een week zeker te wachten als het innestelling geweest is.. en dan koop je gewoon zo'n extra vroege test..
 
Hier ben ik weer..



vandaag mijn bloeduitslag gehad of mijn lympeklieren in orde zijn.. en ja hoor :)) Dus dat is al iets positiefs. Schijnbaar hebben zij beel invloed op je cyclus. Maarja nu hopen dat ik binnen 4 weken toch wel ong. wordt zodat het klussen kan beginnen... anders weer naar de huisarts zodat ze kunnen kijken wat ze voor mij ( ons ) kunnen betekenen :(



liefs
 
Terug
Bovenaan