Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

@Marlies ow, dat is toch al een tijdje. Ik ben gestopt vanaf eind juni/begin juli. Iedereen om ons heen is binnen 3 á 4 maanden zwanger geraakt, soms frusterend. Niet omdat ik men het niet hun hoor. ;-)

Ik lees wel eens goede verhalen over acupuntuur, maar helpt het daadwerkelijk echt ook?

@littlemous hopelijk komt je cyclus weer snel op gang. Dan kun je weer verder.  Zo blijf je ook maar op een punt hangen, vervelend..
 
Hi allemaal,

Het gaat soms zo snel hier dat het af en toe moeilijk is om bij te houden.



@Linn ik zou ook zeker een andere verloskunde zoeken. Hier zit je niet op te wachten 9 maanden lang. Je wil er wel naar uit kijken om naar een verloskundige te gaan. Succes volgende keer!!!



@zonnebloem, wat goed dat je je hebt opgegeven voor moeders voor moeders.



@Alicia wat balen dat het nu toch begonnen is!

@Jomie, succes met je tattoo en je afleiding!

Hier een rare week. Vorige week ongesteld en bet weekend was het over en vanavond is het weer begonnen. Ben deze week ook extreem moe en erg gehumeurd ( manlief vind het dan ook niet erg als ik vroeg naar bed ga haha ) het menselijk lichaam is toch een raar iets. Was zo teleurgesteld vanavond en reageerde me toen ook af op manlief dat hij weinig interesse toont in wat er met mijn lichaam gebeurt na het stoppen met de pil (snap het wel) maar op dat moment niet haha.  Hormoon schommelingen deze week.
 
Hallo dames...

ik zit met iets...

vanaf eind augustus gestopt met de pil..

vorige maand miskraam gehad ( 9 dagen gebloed) ( via dokter bloedtest gedaan was positief ( had namelijk tijdens het bloeden na een week positieve test )  en week later nog een keer bloedtest  omdat ik het niet vertrouwde ... En de test zei niet zwanger ... Bij de vk gecheckt en alles zag er rustig uit.. Dus..

Nieuwe maand nieuwe kans..

ik ben nu een 8 dagen over tijd ... Ik zou vorige week zondag/ maandag ongesteld moeten worden...test gedaan maar was negatief...  Die maandag wel kramp gehad alsof ik ongesteld moest worden...

Wel last van mijn onder rug , veel plassen, hoofdpijn..

nog keer getest  afgelopen vrijdag maar weer negatief...

help.....

word gek... Word liever ongesteld of een positieve test dan weet ik waar ik aan toe ben....

wie heeft raad??



 
@ Iedereen: bedankt voor jullie interesse! Ik ga een halve sleeve laten zetten (één bovenarm bijna vol) als een eerbetoon aan mijn vader. Helaas is hij in maart 2015 vrij plots overleden en ik mis hem natuurlijk heel erg. Deze tatoeage gaat onderdeel zijn van mijn rouwproces en zodat ik hem lekker altijd bij me heb.

@Alicia, balen dat je menstruatie doorgezet heeft! Maar dan weet je wel waar je aan toe bent en kun je weer bezig met de nieuwe ronde ;-)
@Marlies, toch wel weer zo'n heftige reactie dus? Was natuurlijk ook wel te verwachten met de hoogsensitiviteit, maar ik hoop dat er toch een positief effect uit komt en dat de stroomstoten het waard zijn, haha!
@ Anky, waar zit je ergens in je cyclus? Ben je ook al overtijd, of niet? Weet het even niet meer. Spannende week voor jou dus!
@ Mael, wat raar is jouw lichaam aan het doen! Ik snap dat je daar lichtelijk chagrijnig van wordt haha. Helaas staan mannen (soms) niet helemaal stil bij wat er allemaal in je hoofd en lijf aan het gebeuren is. Een beetje vervelend voor je vent, maar tegen je reacties moet ie dan maar kunnen. ;-)
@ Little mouse, hopelijk komt er nu een menstruatie aan of heb je een positieve test. Wel fijn dat je weet dat het daar iig niet aan ligt!

@Talissa, kan het zijn dat je cyclus een beetje in de war is geschopt door je mk? Er is een praatgroepje hier op dit forum die praten over zwanger worden na een miskraam, en daar heb ik gelezen dat het kan zijn dat je lichaam na de mk wat van slag is en daardoor je (eerste) menstruatie op zich kan laten wachten en dus niet de cyclus aan houdt die je daarvoor had. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wellicht is dat nu bij jou aan de hand. Mijn advies: wacht het even af tot het weekend, als je dan nog steeds geen menstruatie hebt en nog steeds dezelfde klachten, dan kun je alsnog een test doen. Als je het echt niet vertrouwt kun je misschien ook nog altijd de vk bellen!
 
@jomie

wauw jaloers , ik heb wat losse tattoos maar sleeve is wel een droom.. ik vind dan alleen wel dat het iets moet zijn met betekenis zoals jij.. wie weet ooit nog..

ja denk ik ook maar ben de dagen erna gelukkig wel zen! En inderdaad als het maar voor goed doel is..

@talissa

vervelend zeg.. ik weet uit ervaring dat na een miskraam het een tijdje kan duren voor je cyclus weer normaal op gang komt. Zou het indd nog even afwachten maar als je niet vertrouwt indd vk of huisarts even bellen.. sterkte



 
@jomie ik verwacht overmorgen of zaterdag ongesteld te worden en ben van plan zondagochtend te testen as ik niet ongesteld word, wat ik natuurlijk hoop! Maar ik heb nu heel erg een voorgevoel dat ik ongesteld ga worden ofzo... dat wil ik helemaal niet maar ik weet ook niet waarom ik dat gevoel heb.
 
@marlies ik hoop het ook!

Ik heb toen ik naar de wc moest toenstraks in een opwelling een vroege zwangerschapstest erbij gehaald omdat ik ineens wilde weten of mijn gevoel klopte dat ik ongesteld ging worden. Dus ik verwachtte een compleet witte test te zien. En dan kon ik mezelf vast voorbereiden op de teleurstelling van de menstruatie ofzo. Maar nu heb ik toch enigszins hoop want er kwam binnen 2 min een lichte teststreep... :eek: hij was wel echt veel lichter dan de controlestreep maar er was wel een streep zichtbaar, ik hoefde niet eens te turen.

nu is het dus nog een dag of 3 voordat ik mijn menstruatie verwacht en ik weet dus dat ik nog steeds gewoon ongesteld kan worden zaterdag maar ik heb wel weer iets meer hoop.. nu moet ik toch echt van mezelf en mijn man wachten tot zondag om weer een test te doen.

spannend!! Welterusten allemaal
 
Terug
Bovenaan