Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Aaaah, wat spannend Anky! Zo leuk om met jullie allemaal mee te lezen! Ik hoop dat je een positieve test hebt zondag!

Little mouse, ik duim voor je dat je snel ongesteld wordt! :)

Mael, wat vervelend zeg. Kan me voorstellen dat er slecht gehumeurd door bent. Laat je maar mooi verwennen. ;)

Marlies, dat klinkt inderdaad niet erg prettig, die acupunctuur. Voor het goede doel dan maar! Wel fijn dat je je nadien er wel goed bij voelt, hopelijk helpt het je snel naar een positieve test toe! :)

Talissa, wat vervelend is dat hè, die onduidelijkheid. Ik kan je helaas niet echt adviseren over wat te doen. Misschien even contact met de huisarts opnemen. Je cyclus kan natuurlijk wat onregelmatig zijn na je miskraam, maar snap dat je graag duidelijkheid wilt. Succes!

Jomie, wat mooi dat je zo een eerbetoon aan je vader hebt!

Hier is het nog steeds wachten op het rode leger. Dag 41 inmiddels.. Blijf wat druppels bloed houden, nu al een week, maar het is echt niet noemenswaardig. Omdat het zo lang aanhoudt lijkt een zwangerschap me niet het geval, dus hoop maar dat het snel doorzet. Wel af en toe wat ongesteldheidskrampen, dus dat is in ieder geval iets.. ;) Ik probeer het maar wat los te laten, ik heb er toch geen invloed op. Kan het alleen maar nadelig beïnvloeden.



 
Anky ik blijf voorzichtig maar een streep is een streep he!! Ook al is ie heel licht ... ik hou mn mond nog even want wil niet te enthousiast voor je doen, maar wss zal je test zondag net zo positief zijn zooo spannend ik duim..
 
Annenas ik vind je een bikkel dat je dat zo kan

hopelijk(nee liever niet) zet je menstruatie door zodat je weet waar je aan toe bent, of hopelijk snel een positieve test.. dag 41 is wel erg lang..

 
@Anky, ik duim mee met de anderen dat 'het rode leger', zoals Annenas het noemt, niet doorzet en dat die streep duidelijker mag worden! Maar, zoals ze zeggen: een streep is een streep!

@Annenas, ik ben het met Marlies eens! Wat ben jij een bikkel dat je het zo uit zit. Ik vond 34 dagen al lang.... Je hebt wel gelijk dat loslaten beter werkt dan er de hele tijd op focussen, dus ik hoop dat het loslaten een beetje lukt bij je.
 
Ik voelde me vannacht ineens weer niet lekker (net als afgelopen zaterdag) alsof ik ziek zou worden. Ook heel onrustig geslapen en ineens heel erg het gevoel dat dat dan zwangerschap moest zijn... ik weet het niet meer! Haha

hoe gaat het met jullie allemaal?
 
Ohh ik zie nu pas jullie reacties, heel raar dat die niet doorkwamen!

fijn dat jullie allemaa meeduimen!

Ik vind het inderdaad ook steeds leuk om met jullie mee te leven en hoop op allemaal positieve zwangerschapstest berichten!

@annenas jeetje wat lang, vervelend lijkt me dat! Maar je kunt idd niet zoveel doen dan afwachten...
 
Ja dat zou heel mooi zijn als iedereen hier binnenkort een positieve test heeft!

@marlies welke datum hou jij nu ong aan voor je nod? Ik hoop heel hard voor je dat je menstruatie uit blijft. Wie weet helpt de acupunctuur!
 
Terug
Bovenaan