Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Pff wat een spanning..

er komt wat licht bruine afscheiding uit mn piep haha

hopelijk zet het door.. duimen jullie voor mij mee. ik ben btw ontzettend moe, echt super moe alsof ik de hele nacht heb doorgehaald. Maar toch optijd gaan slapen. Nare bijwerkingen dat ontpillen. Gelukkig vandaag ook vrij van werk, want mijn werk moet daar niet onder gaan lijden!!



Hoe gaat het bij jullie?

liefs x
 
Sorry little mouse, maar jouw naam op het forum en de combinatie "afscheiding uit mn piep" zorgt wel voor een hilarisch beeld haha. Ik hoop ook voor je dat het doorzet, dan weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent. Echt stom eigenlijk dat dat ontpillen nog zo veel effecten kan geven hè?!
 
Hahaha jomie hilarisch! Valt nu pas op!

ja wat een troep eigenlijk voor je lichaam he die pillen enZo..



@anky ik denk vlg week woe? Ja die hou ik maar aan.. 3 dgn na mn dag die eigenlijk Mn nod zou zijn.. deze week vind ik altijd t langst duren..zou mooi zijn ja poeh
 
Jomie: Haha zo had ik het nog niet eens bekeken :))

Ik weet ook niet waarom ik eigelijk little mouse heet, dat waren de hormonen denk ik die mij in de war brachten
 
Oh zo veel verhalen!

- Anky. Waaaaaaat! Een voorzichtig gefeliciteerd. Dat je het vol gaat houden tot zondag. Super spannend!

- Jamie Wat een mooi gebaar zo'n tattoo. Is die afgekomen? Meestal veel werk.

Net te horen gekregen dat een vriendin zwanger is... 1 week langer dan ik. Mixed feelings.

Ik duim hard mee voor de rest!
 
Hoi allemaal,

Inmiddels heel wat meiden hier op het forum, dus ik kan helaas niet iedereen zn verhaal volgen geloof ik!

- Zonnebloem: Waar komen je mixed feelings vandaan dat je vriendin zwanger is? Ik kan me juist voorstellen dat het leuk is dat jullie tegelijk zijn! Ze vertelt het dan wel vroeg zeg!

- Anky wat spannend de komende dagen... Ik duim mee!

- Linn, hoe voel je je? Heb je al een andere verloskundige gevonden?

- Marlies, we zijn tegelijk aan de beurt! Spannend weer hoor. Ik probeer het los te laten, maar door hier mee te lezen is dat ook wel erg lastig moet ik zeggen. Hoeveelste ronde is dit voor jou? Voor mij de 2e poging na de miskraam.

 
Marjo - zo'n goede vriendin is ook weer niet haha. Maar is nr 2 en ze was hup weer zwanger. Zijn bijna tegelijk uitgerekend. Alleen bij ons weet niemand het nog. Vind toch lastig. Moet altijd iemand zijn die gras bij zich zelf nog groener maakt denk. Heel lastig om in woorden uit te drukken.

Wanneer was jou NOD?
 
- Zonnebloem: Ik heb a.s. woensdag (30 nov) mijn nod. Ik snap je gevoelens wel denk ik hoor, al heb ik ze niet ervaren toen ik de vorige keer zwanger was. Ik heb nu zelf erg veel last van zwangerschapsaankondigingen om me heen die als paddenstoelen uit de grond schieten. In het tijdsbestek vanaf vorige week donderdag 3 denk ik. Ik krijg het niet voor elkaar om daar dan heel blij op te reageren. Ik gun het mezelf net ietsjes meer ;)
 
Terug
Bovenaan