Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

@zonnebloem ik snap het wel..

@marjo jaa we zijn tegelijk aan de beurt spannend. Ik ben van binnen wel redelijk relaxt maar ik ben er echt wel mee bezig.. de mensen om je heen die snap ik helemaal ik heb ze ook en ik heb er ook zeer veel moeite mee om blij te reageren.. wil helemaal niet zo zijn maar kan er helaas niks aan doen. Voor mij is dit ronde 12 na de miskraam..

@linn ja hoe is het gegaan? Al wat wijzer en een fijne verloskundige gevonden?

ik was op een ander forum een topic gestart  over acupunctuur, wilde wel eens andere ervaringen horen. Krijg ik toch reacties met bemoeienissen over dat ik blijkbaar mn eisprong niet goed voel of dus niet goed sex op tijd hahaha! Stop er meteen mee , bedankt voor de tips mensen wilde alleen wat ervaringen horen ..

manlief moet maandag zn bekertje naar het ziekenhuis brengen.. ben ik gemeen als ik er stiekem een beetje om moet lachen? Zou ik ook niet fijn vinden maar goed wij dames moeten al genoeg toch!

Anky hoe is het? Hoe voel je je en hou je nog vol tot zondag
 
-Marlies: Hahaha nee hoor dat vind ik niet gemeen! Ik zou het ook wel een beetje genant vinden en daar lacherig over worden! Dat bekertje komt niet vanzelf vol hahaha. En inderdaad, als je ziet wat ons allemaal nog te wachten staat.. Of wat je met een miskraam die niet vanzelf gaat allemaal door moet maken... Nee hoor, doen ze ook maar eens wat!

Wat vervelend dat je allemaal nare reacties kreeg op acupunctuur! waar bemoeien ze zich mee? Ik heb in de 2 jaar dat ik nu geen pil meer slik wel eens mijn eisprong gedacht te voelen, maar vrijwel iedere keer niet hoor! Ik las wel van iemand hier dat die na 3x acupunctuur zwanger is geraakt... Verder weet ik er het fijne niet van.

Zo poging 12, dan snap ik ook wel dat jullie de zaadcellen laten bekijken. En er zijn vast heel wat mensen om jullie heen die kunnen zeggen: maar jullie kunnen wel zwanger raken want het is al eens gelukt.... Vermoeiend... Fijn dat je er wel redelijk relaxt onder bent voor woensdag. Ik ook wel aardig hoor, het wordt vanzelf woensdag. En nadat we deze maand tegen elkaar gezegd hebben dat we te hoge verwachtingen hebben, is de verwachting voor ons beiden ook wat bijgesteld. Klinkt goed he? Nou maakt het toch niet minder spannend hoor! Zou het wel heel gek vinden als het toch raak blijkt te zijn.... We gaan het zien!
 
@marjo

jaaa ik ben wel een persoon die altijd overal nog de humor in ziet en ik pest hem er lekker mee hihi! Daarom wij onderdaag genoeg hoor. Je had hem moeten zien bij mn inwendige echo.. die blijft never staan bij een bevalling ..

jaaa heel vervelend, ik hoef geen les in voorplanting enzo.. wilde gewoon weten over acupunctuur. Dat is ook een beetje wat ik erover gelezen heb. Ach al helpt het me voor het idee dan ben ik al blij.. soort placebo effect..

ja! Klopt helemaal! Mensen die elke maand vragen of zeggen jullie wilden toch een kindje, niet meer ofZo?! Zucht. . Ik heb van de zomer gezegd dat vawege wat problemen met mn dochtertje we even een pauze hadden, nu is het wat rustiger om me heen met de vragen.. leugentje om bestwil.. ik zou het super voor je vinden.. ja het wordt vanzelf woensdag, maar spannend blijft het zeker.. het zou zo leuk zijn ..
 
Marlies & Jomie, wat een lieve woorden, dankjewel dat doet me wel goed! Voel me niet de hele tijd zo relaxt hoor haha. Het blijft gewoon een k*tzooi letterlijk.

Ik vind jullie ook allemaal bikkels, zo positief te blijven. Ik hoop ook dat jij heel snel zanger bent Marlies, ronde 12. Wat een respect voor jou!

Het maar moeilijk oprecht blij zijn voor een zwangere in je omgeving herken ik wel. Ik gun het iedereen en ben ook wel blij voor ze, maar het zorgt ook wel dat ik er zelf dan steeds mee bezig ben. Dat is wel vervelend.
 
Steun en lieve woorden heb je ook gewoon nodig toch! Dat helpt..

ja het voelt dan bijna als een soort wedstrijd.. een falen.. ofzo ik weet het niet zo goed uit te leggen..

wat mij het meeste zeer deed was een goede vriendin van mij waar ik alles mee deelde van begin tot miskraam alles, ineens uit het niks vertelde dat ze doodleuk zwanger was.. ik wist van niks terwijl ik alles wel met haar deelde..dan is blij zijn en gunnen wel ver te zoeken hoor..
 
@marlies iedereen weet het altijd beter he! In plaats van gewoon antwoord geven op wat je vraagt. Jammer. wat lullig ook van die vriendin zeg! Mijn 3 beste vriendinnen weten nu dat wij bezig zijn. Iedereen vraagt er ook ineens naar en bij sommigen lieg ik of praat er omheen maar bij mn beste vriendinnen gaf ik maar eerlijk toe dat we idd bezig zijn. Eentje daarvan is zelf ook bezig en samen hierin delen net als op dit forum is toch echt wel heel leuk hoor. Maar toen ik hoorde dat een verre vriendin zwanger was dorect na stoppen van de pil was ik ook wel beetje jaloers ofzo omdat zij er ook nog helemaal niet mee bezig waren.

Maar er zijn er 2 woensdag aan de beurt dus! Nog meer mensen komend weekend/week?  Spannend he!

Ik voel me behalve wat meer moe over het algemeen niet anders dan anders. Mn borsten zijn groter maar dat was vorige maand voor menstruatie ook en ik ben nu heel druk waardoor ik snap dat ik moe ben, bovendien ben ik dat ook vaak voor menstruatie.

Elke keer dat ik naar de wc ga check ik wel even of ik niet zomaar ineens ongesteld ben. Maar nog niks! Dus ik geloof er steeds meer in!
 
@Zonnebloem, nee de tatoeage is nog niet af. Ik moet nog twee dinsdagen zitten (de komende twee) en als het goed is, is ie dan af! Dan heb ik in totaal 3 afspraken gehad van ongeveer 3 - 5 uur. Ik kan me trouwens ook wel voorstellen dat zo'n aankondiging even niet lekker is, zeker als je er zelf zo mee bezig bent. Je wilt nu even genieten van je eigen wondertje!

@Marlies, wauw, ronde 12. Petje af voor jou dat je dan nog zo positief kunt blijven. Nu hoop ik al helemaal dat de acupunctuur iets voor je doet (en natuurlijk hoopte ik dat al heel erg voor je)! Ik ben benieuwd of er een resultaat uit het potje van je man komt.

@Marjo, spannend en slopend om te wachten tot je NOD. We duimen met je mee hoor!

@Anky, het begint wel steeds beter te klinken, hihi. Hoe lang ben je nu ook alweer over tijd dan? Of was je nog niet overtijd? Ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan!
 
@ Little Mouse, in welke ronde zit jij ook alweer? Ben je op je eerste menstruatie aan het wachten of al een andere? Wanneer verwachtte je je menstruatie? En nog steeds alleen wat bruine afscheiding?
 
Terug
Bovenaan