Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hi Allemaal,

Ik ben al wat langer gestopt met de pil, maar word nog steeds niet regelmatig ongesteld! De eerste keer had ik een cyclus van 91 dagen en de 2de keer van 42 dagen.. Zit nu inmiddels op dag 21, dus hopen dat het niet weer zo lang hoeft te duren! Heb echt geen idee wanneer ik mijn eisprong heb namelijk pff! Heeft iemand van jullie dit ook gehad na het stoppen?



 
Een warm welkom voor de 'nieuwe' dames!

@ Zonnetje90: ik ben pas een maand gestopt, dus helaas kan ik je niets vertellen over de lengte van mijn cyclussen. Ik zit nu zelf op dag 30 van mijn eerste cyclus en nog geen menstruatie in zicht (terwijl ik afgelopen dagen wel symptomen/klachten had).
@ Marjo: Vervelend wat je meegemaakt hebt, zeg! Hopelijk hoef je daar niet weer doorheen en is het snel raak bij jullie.

Zoals al gezegd: hier nog geen zicht op een menstruatie...
 
@ zonnetje ja ik heb het ook denk ik, nu op dag 30 en nog geen eisprong gehad. :( ik kan hem bijna niet gemist hebben want ik test echt alles. heb jij hem al wel 1 keer opgemerkt ? of helemaal niet.
 
Ik ben ongesteld geworden vandaag. Dus ik kan nu ook serieus gaan tellen met m'n cyclus.  Voelt wel als dat het lichaam weer in orde is!!



Eisprong heb ik wel kunnen voelen twee weken terug. Ik had wat steken onder in de buik/ baarmoeder zeg maar. Was echt vreemd.

 
Jammer jamie en linn

komt er vast snel aan, wachten duurt lang he..



@gebruiker

ja kan me voorstellen dat het wel fijn voelt dat het weer "normaal" op gang komt

ja ik heb zelf ook veel last van een eisprong hoor raar he
 
@ gebruiker fijn ! dan weet je in ieder geval dat alles weer werkt zoals het moet ! :)

@ marlies, ja inderdaad ! ik ben iemand die alles al wil gaan plannen voor het volgende jaar! vakanties enzo. we willen graag weer naar curacao maar omdat daar zika is durf ik dat weer niet aan maar voor het zelfde geld ben ik niet eens zwanger !

 
Jaaaa snap ik linn

loop ik ook mega tegenaan met alles

vervelend is dat. . Valt weinig te plannen zo..

ik heb trouwens aanstaande maandag avond mn eerste afspraak bij de acupunctuur.. ben erg benieuwd,  deze vrouw is ook arts in een vruchtbaarheidskliniek..
 
Terug
Bovenaan