Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Nou rare dag, mijn nod was vandaag en er is dus ook niets gebeurd, benieuwd of ik nu ineens toch morgen ongesteld word...

vriend reageerde helaas teleurstellend of eigenlijk niet
 
En helft tekst weg...

Ik zeg nou als ik morgen niet word ga ik dit weekend testen. Bleef gewoon stil, toen ben ik maar wat anders gaan doen in een andere kamer. Lijkt wel alsof t hem niet boeit hoe of wanneer en daar baal ik van.

hoe gaanjullie partners hiermee om?
 
Sjaar!

mijn man probeert heel lief te zijn en begaan maar ik denk dat dat soms lastig is. Ik kan ook wel eens een reactie krijgen van ok.. dank je.. of hoor je me wel?! Niet teveel aantrekken, ik snap je maar voor een man is het zo anders in beleving. Jij en je lijf Zijn hier continu mee bezig, zij niet. Snappen sommige dingen denk ik ook niet en wss is hij super blij als je test positief is maar voor nu denkt ie wss heel mannelijk, het is een melding... en nog niets concreets.. ik had af en toe ook dat ik daar gefrustreerd van werd maar ik snap het wel.. het is gewoon anders. . En leg het hem gewoon uit als je er erg mee zit.. je bent een team en wil dit samen.. niet te druk maken..
 
Die van mij vroeg een week geleden al of ik ongesteld was geworden. Hij is minstens even enthousiast, misschien zelfs enthousiaster over het zwanger worden.

Ben gisterenavond ook gewoon echt ongesteld geworden en heb het nog eens over die ovulatietesten gehad. Nu wil hij het wel proberen.
 
Die van mij had ook altijd interesse. Wist nooit precies de NOD dag maar wel van "deze week toch misschien je menstruatie?"

Maar op de dag dat ik kon testen was die het alweer vergeten haha. Wij voelen alles als vrouw maar mannen hebben geen idee!
 
Mijn man is ook wel erg enthousiast, maar hij is ook aan het afstuderen van zijn master, dus als hij even niet in de gaten heeft hoe en wat en wanneer dan kan ik hem dat best prima vergeven. Hij heeft wel wat anders aan zijn hoofd nu. Wel is hij erg enthousiast over het zwanger worden en ik ben vrij communicatief dus ik gooi hem iedere twee dagen zelf gewoon een update toe over hoe het er voor staat. De ene keer krijg ik een volmondige reactie terug, de andere keer alleen "oké", omdat dat genoeg informatie voor hem is haha. Die mannen staan er toch anders in, maar ik denk dat openheid altijd wel fijn is vanuit beide kanten. Dus laat het ook weten als je je gekwetst voelt door zijn gebrek aan enthousiasme of reactie - ook al heb je al lang een relatie, die mannen kunnen toch minder goed aanvoelen of aan je lichaamstaal zien dat ze iets fout hebben gedaan of gezegd. Duidelijkheid is dan het beste heb ik geleerd.
 
Terug
Bovenaan