Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

3e poging..

ik ben niet eens zwanger en mijn vriend wil al alles inrichten en kopen!!

mannen praten er niet makkelijk over. En als ze er nog niet aan toe zijn geven ze dat echt wel aan.

Ik stond ervan te kijken dat mijn vriend opeens zei: zullen we gaan baby-shoppen haha.. waarop ik antwoorde.. ben je gek ofzo hahaha
 
Nu je het daarover hebt, zijn hier mensen die zwanger proberen te worden maar wel al een groot deel baby uitzet hebben?
 
Ik heb nog niks qua babyspullen. Ben bang dat ik het dan jinx haha. Wij gaan pas spullen halen als het echt zo ver is, maar we hebben wel bijvoorbeeld al op internet wat research gedaan over wat we willen hebben enzo.
 
Jomie dat heb ik precies hetzelfde! ik ben pas 4,5 week zwanger dus ik weet nog helemaal niet of alles wel goed gaat, ik wil het niet jinxen.

Mijn man wilde 2 jaar geleden al een babykamer kopen omdat we een nieuw huis hadden en we toch ooit kinderen wilden.

Nou ik zei echt niet. Straks kunnen we helemaal geen kinderen krijgen ofzo. En dan zit je met een babykamer.

En nu dat ik zwanger ben,  begon hij alweer op marktplaats babykamers uit te zoeken. Ik zei: laat nou. Ik ga nu echt nog niks kopen, ik wil eerst weten dat het goed is.
 
Het enige wat ik heb gekocht is een 4-delig Difrax flessen set bij de kruidvat was nu 19,99.

En idd stel dat het niet lukt ect..

En mocht je zwanger zijn dan heb je 9 maanden de tijd om alles aan te schaffen naar jullie wens. Wij hebben een gezamelijke rekening waar we dan dit soort dingen voor kunnen komen. Ik hoor heel vaak: Het is allemaal zo duur..

ligt eraan wat je wilt.. nieuw/2ehands. Zeeman/hema/Knitt ect.

Bedoel mij niet verkeerd he meiden haha dit moest er even uit. Ik vind het vervelend als mensen wel besluiten om een kindje te nemen, maar wat erbij komt kijken dat ze dan gaan zeuren dat het zo duur is.
 
Terug
Bovenaan