Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Aah Marlies, wat een fijn nieuws! Nu het komende half jaar dan maar lekker met z'n tweeën aan de slag en hopelijk komt het dan vanzelf. Ik gun het je zo!
 
@marlies, dat is ook zo mannen denken nou eenmaal anders, maar heb t gevoel dat ik alles alleen doe, hij wip niet weten wanneer ik vruchtbaar ben of we aan de klus moeten dan denk ik van hallo we willen dit samen toch? Maargoed, dit weekend nog maar is over hebben dat ik t jammer vind, wrs heeft hij dat niet eens door ;)

iig nog steeds niet ongesteld geworden. Volgens zo'n schema heeft t pas zin om vanaf zondag te testen klopt dat? Dit is nl pas de 2e x cyclus na stoppen met de pil.
 
@sjaar een test is betrouwbaar vanaf je nod en ik dacht dat jij je nod woensdag al had gehad? Dan zou ik zeker een test gaan doen nu. Of heb ik het verkeerd onthouden?
 
En Marlies wat fijn zeg dat de uitslagen goed zijn!

nu gewoon vanaf de dag dat je niet meer ongesteld bent om de dag seksen 14 dagen lang. Dan is het vast raak ;-)
 
Je kunt wel eerder testen, maar vaak raden ze aan om pas te testen als je een week overtijd bent. Dit omdat je anders toch kans hebt om te vroeg te testen, omdat je bijv. een late eisprong hebt gehad of een latere innesteling. Maar natuurlijk moet iedereen dat gewoon lekker voor zichzelf beslissen! Ik kan me voorstellen dat dat wachten zo lang duurt, vind het nu al lang om te wachten op mijn eigen menstruatie volgende week.
 
Als je een onregelmatige cyclus hebt, kan ik me dat voorstellen ja, want dan weet je gewoon nooit precies wanneer je daadwerkelijk over tijd bent. Dan zou een paar dagen extra wachten wel handig zijn.

Maar als je je eisprong hebt gevoeld/ getest oid dan heb je toch een aardige indicatie en zal je er niet veel dagen naast zitten.
<p style="text-align: left;">Testen zijn steeds gevoeliger dus bij weinig hcg is het al te detecteren tegenwoordig, zeker als je een extra vroege test koopt. Maar iedereen moet het inderdaad zelf weten. Ik ben zelf iemand die het gewoon zo snel mogelijk wil weten haha geen geduld! En ik ben nu ook heel nieuwsgierig of Sjaar al getest heeft en wat de uitkomst is...</p>
 
Terug
Bovenaan