Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Mijn ovulatietesten en zwangerschapstesten zijn net aangekomen met de post. Dus we zullen eens kijken of dat helpt.

Heb je getest, Sjaar?
 
pff problemen met inloggen steeds, maargoed. Nee heb nog niet getest, ben aan het werk. Ga uit werk even naar drogist toe en dan kijk ik even of ik het vanavond nog doe of dit weekend pas. Keep u posted!
 
Hoi allemaal!

Ik lees nog steeds mee hoor! Reageer alleen niet meer overal op! Het is spannend voor jullie zo te zien. Hopelijk snel positieve testen!

Ik ben vandaag weer bij de vk geweest. Echo gehad na het bloedverlies. Gelukkig is alles goed met de baby. Ben minder ver dan ik dacht. Ik ben nu 7 weken precies. Ik had gewoon echt heel vroeg getest!

Zit nu ook in een Facebook groep vandaar dat ik hier wat minder vaak reageer! Sorry!
 
Sjaar - oh spannend!! Fingerss crossed!!

Voor wie kan ik nog meer gaan duimen of is het effe rustig? En hoe gaat het met de volgende rondes mensen? Weer aan de slag in de slaapkamer? :)

Lynn - gelukkig!! Dan lopen we precies gelijk!! Hier nu 7+1 l, donderdag 1e echo. En gisteren moeders voor moeders op bezoek gehad.
 
Nou van,orgen test gedaan, had Kruidvat eigen merk gekocht. Je koet 2 streepjes hebben, had 1 donkere en 1 lichtere. Lang verhaal kort, uit bijsluiter blijkt nou niet helemaal of je zwanger bent dan. Verder op internet gezocht en een lichte streep is al zwanger dus we denken van wel, maar ga morgen nog keer testen met clearblue dan heb je gewoon een kruis bij ja en anders niets dus we wachten nog even af. Spannend!!
 
Terug
Bovenaan