Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Een voorzichtige gefeliciteerd Sjaar! Twee streepjes is inderdaad twee streepjes, waarschijnlijk is het nog pril dus dat verklaart het lichtere streepje ;-)
 
Sjaar, van harte gefeliciteerd! Twee streepjes is inderdaad zwanger, hopelijk morgen normaals bevestigd met een clearblue test!

Linn, wat fijn dat alles goed is! Geniet van je zwangerschap, hopelijk is het verder onbezorgd!

Ik heb een paar dagen niet gereageerd, dus mis misschien wat berichten. Hier is alles verder rustig. Zoals verwacht en gehoopt na twee weken eindelijk m'n ongesteldheid voorbij sinds woensdag. Nu in ronde twee. Ga over een paar dagen starten met ovulatietesten, om hopelijk wat inzicht in m'n cyclus te krijgen. Wacht het verder rustig af, voel me er wel weer relaxt onder.
<p style="text-align: left;"></p>
 
Sjaar een voorzichtige gefeliciteerd maar zoals hierboven al vezegd wordt. 2 strepen zijn 2 strepen!!! Erg leuk!

Annenas vervelend he die erg lange ongesteldheid, dat had ik ook bij mijn eerste ongesteldheid nu is mijn NOD 13 december dus afwachten maar weer
 
Bedankt allemaal. Zojuist weer getest en een vet kruis dus idd zwanger ongelofelijk zeg, hadden dit niet al zo snel verwacht. Nu proberen mond te houden tegenover iedereen haha

Fijne zondag!
 
Jaaa gefeliciteerd!! Ik wist het! Haha

komende week maar verloskundige bellen?

Ik ga as dinsdag voor intake.

hoe is het met de rest? Alweer druk aan het klussen? ;)
 
Terug
Bovenaan