Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Dank! Snel is 1x ongesteld geweest na stoppen pil en we hebben ook maar 2x in de vruchtbare periode geklust zeg maar en ben net 37 dus had het niet verwacht al.
 
Sjaar wat super!!!  Je bent gewoon heel vruchtbaar!!  Lekker van genieten en het idee laten bezinken.

gefeliciteerd!!!
 
Sjaar wat super !! Gefeliciteerd genieten hoor..

hiet alles goed druk sint weekend gehad. Vanavond weer naar de acupuncturist!

Verder weinig nieuws.. hoe is het met jullie allemaal?

leuke sint gehad of nog vieren vanavond?

 
Sjaar nogmaals gefeliciteerd, maar nu vet juichend ipv voorzichtig haha!

Hier is het ook 'rustig' als in: wachten op NOD (vrijdag!!!), afgelopen week was echter een hele drukke week. Deze week weer iets rustiger, door Sinterklaas vandaag wel een extra dagje vrij. Morgen (als het goed is) voor de laatste keer naar de tatoeëerder, hopelijk krijgen we alles af. Wij vieren pas op 18 december Sinterklaas (surprise) bij mijn schoonouders, omdat mijn schoonvader tot volgende week in het buitenland zit. Mijn man en ik gaan er trouwens vanuit dat het deze maand niet gelukt is, dan kan het ook niet tegenvallen als ik dit weekend gewoon ongesteld word.

@Marlies, succes bij de acupuncturist vanavond weer. Laat je weer weten hoe het is gegaan?!

@Anky, succes met je intake morgen. Spannend!
 
Sjaar - wij waren ook niet echt veel intiem geweest in de vruchtbare periode maar wel iets langer bezig :p

Marlies - succes vanavond! Hopelijk valt het mee.

Hier tot donderdagmiddag wachten en in spanning voor een echo. Niet teveel over nadenken..
 
Terug
Bovenaan