Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hey meiden,

hebben jullie dat ook weleens...

Ik heb de ene dag bruine afscheiding, alsof mijn ONG wil door komen, en de volgende dag helemaal niks.Ook bijna geen afscheiding! Bizar..

12 dec moet ik weer naar de HA als mijn ONG nog niet is geweest! nogmaals heb ik geen idee wat er dan gaat gebeuren.. miss echo?? Heeft iemand hier ervaring mee?

Fijne pakjes avond ;)

liefs
 
Jomie spannend! Nod.. ook al stel

je je zo in, blijft spannend.. niks mis mee toch mooi opgelost en kan je het alsnog mooi samen vieren zo!

hier alles goed , acupunctuur ging erg goed! Ben blij, naaldjes konden lang zitten.. nu pas over 2 weken weer.

Zonnebloem wanneer de echo?

Anky wanneer jij echo? Donderdag?
 
<p style="text-align: left;">Zaterdag starten met ovulatietesten, ben benieuwd.</p>
<p style="text-align: left;">Waar dient die accupunctuur eigenlijk voor?</p>
 
Nymeria spannend! Ben benieuwd

de acupunctuur zou kunnen helpen bij het zwanger worden, aangezien we al een aardig tijdje bezig zijn.  Zoek maar eens op , op internet..

 
Vandaag voor intake geweest. Bloedgeprikt en informatie gekregen en allerlei gezondheidsvragen enzo. Eerste echo doen ze eigenlijk pas met 10 weken dus dat zou in januari pas zijn maar omdat wij aangaven met kerst (dan ben ik 8 weken) iig de ouders te willen vertellen, wilden we toch wel weten of er een kloppend hartje was dus nu mag ik 22 dec voor een onofficiele super korte echo, alleen om het hartje even te kunnen horen. En dan komt mijn echte eerste echo met week 10 waarschijnlijk. Die moeten we nog plannen. Maar het lijkt me wel fijn om dan voor kerst iig het hartje gehoord te hebben.

hoe gaat het met de rest allemaal?
 
Fijn dat je dan al iets vroeger mag. Zal een leuk kerstkadootje worden dan :)

Marlies, heb het net eens opgezocht, had er nog nooit van gehoord. Hopelijk heb je er baat bij.
 
Marlies - Goed dat het al beter ging! Ik hoor goede verhalen. Ben erg benieuwd. Wanneer heb je NOD?

Ik weet niet wie het vroeg maar ik heb nog nooit eerst bruin bloed gehad. Wel erg raar. Ik las dat je de 12de na de HA kan als nog niet ongesteld bent. Miss is wel innesteling?

Leuke pakjesavond iedereen gehad?
 
Spannend Anky het hartje horen!!

ik heb na mijn 1e "eigen" ongesteldheid een paar dafen bruin bloed/afscheiding gehad heel vreemd
 
Terug
Bovenaan