Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Anky wat superfijn! Dat je toch even wat eerder mag.. hoe voel je je?

nymeria ja ik hiervoor ook niet ..

zonnebloem. Mijn NOD duurt nog even hoor volgens mij is die rond de 26ste..
<p style="text-align: left;">zou leuk zijn als het lukt en we dit met oud en nieuw weten.. we zijn dan 6 jaar samen..mijn man en ik.</p>
<p style="text-align: left;">ik vier morgen nog een verlate sinterklaas..</p>
 
@marlies dat zou een leuk kerst/oud en nieuw kadootje voor jullie zijn dan! Ik blijf duimen.

Ik voel me eigenlijk vrij normaal. Soms vergeet ik gewoon bijna dat ik zwanger ben. Ben alleen meer moe dat merk ik wel, heb ik wel vaker last van vooral als ik gestresst ben en dat ben ik nu niet dus dat zal wel door de zwangerschap komen dan. Had met sporten vanavond en vorige week ook al echt geen puf. Verder zijn mijn borsten gespannen/groter maar niet dat ik er last van heb.
 
@Anky, wat fijn dat ze de echo wat naar voren geschoven hebben, zodat je met kerst kunt vertellen wat voor leuk nieuws jullie hebben! En fijn dat je tot nu toe nog niet zo veel klachten hebt, dat kan alleen maar meevallen.

@Marlies, wat fijn dat de acupunctuur meeviel. In ieder geval een hele vooruitgang op de vorige keren! Op deze manier lijkt het me wel vol te houden ;-)

@little mouse, ik heb tot nu toe nog helemaal geen bruin verlies gehad tussendoor. Pas aan het einde van mijn menstruatie, zo de laatste dag, had ik bruinverlies. Maar dat was ook vrij logisch vond ik.

Gisteren naar de tatoeëerder geweest, mijn halve sleeve is af! Maar pijn, au, au. Binnenkant van mijn bovenarm is gedaan en dat is echt mega gevoelig. Gisteren moest mijn man me helpen met uitkleden haha. Ook ben ik sinds zaterdag echt mega emotioneel, ben bijna iedere dag wel even aan het huilen. En niet eens per se met directe reden, dus dat is apart. Verder af en toe rommelende darmen, en heb afgelopen week wel even een menstruatiegevoel gehad (net achter mijn schaambeen) maar verder niets noemenswaardigs. Vrijdag is mijn NOD als ik weer uitga van een cyclus van 34 dagen. Maar dus ook nog geen voorbereidingsklachten op menstruatie tot nu toe...
 
Jeetje Jomie, je moet er wat voor over hebben he ;-)

Slikken jullie ook al extra vitamines of iets? Ik slik wel foliumzuur sinds ik gestopt was. Lees nu ook dat je meer vitamine D moet slikken tegen autisme, stond vanmorgen in de krant ook.
 
Ik slik omnibionta pronatal, zo'n multivitamine preparaat speciaal voor zwangere vrouwen, maar er wordt altijd aangeraden om daar ook mee te starten vóór de zwangerschap. Verder slik ik extra foliumzuur omdat ik verhoogd risico heb op open rug, dat moet ook minimaal een maand op voorhand gestart worden. Van die vit D heb ik nog niet gehoord dat dat nodig is, maar volgens mij zit dat ook wel in dat preparaat, al zal de dosis misschien niet hoog genoeg zijn. Ik weet wel dat verloskundigen aanraden om die vit D meteen te starten als je zwanger bent.
 
Voor mij twee pilletjes in de ochtend: ééntje van de Kruidvat met foliumzuur en extra vitamine D en één tablet echinaforce (van A. Vogel), voor extra weerstand. Met name deze tijd van het jaar heb ik snel koortslippen of een mindere weerstand. Die zijn inclusief extra vitamine C.

@Sjaar, ja ach. Het stond al lang op de agenda en ik ben blij dat het af is, maar je moet er idd wel iets voor over hebben. Gelukkig trekt de ergste pijn snel weg hoor ;-)
 
Jomie - oooeee die tattoo staat op een pijnlijke plek dan! Wel stoer hoor. Spannende dagen worden het voor je! Duim echt met je mee.

Hier morgenmiddag echo. Ben best beetje zenuwachtig aan het worden.
 
Hoi dames, ik ben even afwezig geweest. Druk met werk en school.. Ondertussen gisteren + vandaag een positieve ovulatie test gehad. Dus die hobby ook maar even herpakt. Wel een beetje flauw om het te planne! he he...

Jomie: voor wat, hoort wat. Je krijgt er wat moois voor terug! :) Ondertussen ook al 2 sleeves, en overige haha. Het is een op hol geslagen hobby... De elleboog al gehad? Dies pas klote!



 
Terug
Bovenaan