Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ja ik heb geen idee wat ik kan verwachten.

het schijnt dat Ze met de naaldjes op bepaalde plekken energiebanen kunnen stimuleren, om de kans op een natuurlijke zwangerschap te vergroten. Ook kan je wat meer rust en ontspanning krijgen. Lijkt me heerlijk haha!!

We gaan het zien deel natuurlijk hoe het was..
 
Hallo Allemaal,



Ook ik zou graag mee willen kletsen.

ik woon samen met mijn vriend met wie ik 7 jaar samen ben. Beide hebben we een goeie baan en sinds 2 jaar een eengezinswoning ruimte genoeg dus voor uitbreiding. Ik ben 26 en mijn vriend 27

ook wij hebben de wens voor een eerste kindje :) 14 okt laatste pil genomen en 17 okt mijn laatste stopweek dus. Nu wachten op mijn eerste "echte" ongesteldheid

 
Welkom aan de nieuwe dames!

Ben benieuwd wat die acupunctuur teweeg gaat brengen Marlies2401!

Ik dacht gisteren heel sterk dat mijn eisprong er aan zat te komen. Heb een 'gespannen' gevoel onder in m'n buik, had ik tijdens de pil vaak vlak voor m'n menstruatie. Had gisteren ook (lekker goor om te zeggen) slijm. Vandaag nog steeds een gespannen gevoel in m'n buik, maar dat is t dan ook.. Stom dat ik daar nu ineens zo op ga letten. Ga het wel bijhouden in een app. Kan geen kwaad en wellicht herken ik dan op termijn een patroon. Doen jullie dat ook?
 
Jaa ik hou jullie op de hoogte natuurlijk



welkom leuk dat iedereen mee kletst!

spannend hoor een eerste..



@annenas jaa ga maar bijhouden in een cyclus app, leuk en handig en zo ga je inderdaad steeds meer op dingen letten

slijm kan indd duiden op een eisprong .. spannend
 
@lynn93 Ik heb hem nog niet gevoeld, nou moet ik je eerlijk zeggen dat ik natuurlijk ook niet precies weet wat ik moet voelen haha! En sowieso voelt natuurlijk lang niet iedereen zijn eisprong! Ik hoop dat ik in ieder geval over niet al te lang ongesteld ga worden. Ik ben overmorgen 5 maanden gestopt dus zou wel fijn zijn als het nu wat regelmatiger zou worden. Onbewust zit je er toch een beetje op te wachten steeds! Hoop voor jou dat je het iets sneller word als de 91 dagen die het bij mij de eerste keer duurde haha.



@JamieJW Ik heb echt super veel last gehad van het ontpillen in de eerste weken. Na ongeveer een maand had ik bijna elke dag het idee dat ik ongesteld zou worden! Maar telkens bleek het niks te zijn, tot een paar dagen voor mijn vakantie toen was ik het ineens, net toen het niet uit kwam maar dat is natuurlijk altijd zo.
 
@ zonnetje 90 dagen jeeje zo lang

kan je nagaan eigenlijk wat een troep het is he de pil..

ja tuurlijk zit je erop te wachten. Maar het kan inderdaad zomaar dat je je eisprong niet voelt, en niet gaat voelen.

je kan het merken aan slijmverlies, lichte (of zoals ik behoorlijke) kramp aan 1 kant, gevoeligere borsten..
 
@ marlies, ik hoop voor je dat er iets uit komt! laat maar weten hoe het was :)

@ zonnetje, ik hoop voor jou dat het idd na 5 maanden een keer regelmatig gaat worden. ik houd maar rekening met het ergste dan !

Hier is mijn temperatuur weer gewoon normaal, hij zal wel hoger zijn geweest omdat ik een beetje last had van mijn keel.

verder nog geen 1 van de symptonen voor een eisprong gehad :( maar weer afwachten !

Wat leuk dat er al zo veel vrouwen mee praten !
 
Terug
Bovenaan