Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Kuona hoe lstig ook ik denk even een paar daagjes geduld en zien ook wat je lichaam doet..afwachten is vervelend maar je kan daar helaas niks aan doen. Te vaak testen is zonde en je maakt jezelf er misschien onnodig verdrietig mee.. geef het even een weekje

jomie wat voor fijne weerstand pillen zijn dat?? Ik ga ze kopen hahaha! Ja was even minder maar niks aan te doen, hebben vaak genoeg sex kunnen hebben.. hopelijk voor jou ook wat meer duidelijkheid..

Annenas ik ben ook benieuwd!!

 
Marlies, dat zijn die van A. Vogel (echinaforce + vitamine C). Hier linkje van de kruidvat, kun je even kijken welke ik bedoel:
https://www.kruidvat.nl/a.vogel-echinaforce-forte-vitamine-c-tabletten/p/1532546

Zijn wel flinke pillen, dus je moet het wel door kunnen slikken... In de wintermaanden neem ik deze gewoon 1 voor het ontbijten en dan ben ik iets minder vatbaar :)
 
Ja, naar mijn mening is het hier ook wat rustiger geworden.

Zelf ben ik aan het proberen om het zwanger worden los te laten, en kijk dus bijna niet meer op het forum. Maar moeilijk hoor, er niet "bezig" te zijn.

Maar goed, hier is morgen de NOD. Dus altijd weer even spannend en afwachten.
 
<p style="text-align: left;">Inderdaad wat rustiger..Ja snap ik wel. . Zo ben je er nog meer mee bezig.volgens mij vinden meer dames dat,ik vind het persoonlijk soms ook lastig hoor maar ook gezellig haha. altijd spannend ik zal voor je duimen..</p>
 
Lieve dames,

Bedankt voor jullie reacties! Heeft me goed gedaan in de dagen vol spanning en onzekerheid. Maar ik mag nu toch echt melden dat ik zwanger ben! Wow! 2 dagen na NOD hield ik een positieve test in handen (Clearblue digital, de Kruidvat heeeeeeeel licht pas). Dus denk dat ik inderdaad vanwege mijn late eisprong ook een late innesteling heb gehad en ik ook pas echt net zwanger ben. Het liefst schreeuw ik het van de daken natuurlijk, maar omdat ik bij mijn eerste zwangerschap HG heb gehad ben ik heel voorzichtig nu de eerste weken zodat mensen om mij heen (ouders etc.) zich niet onnodig zorgen gaan maken.
De eerste afspraak bij de verloskundige staat ook al gepland. Ik kan het eigenlijk niet geloven dat ik nou degene mag zijn die dit berichtje hier aan het typen is. Ik hoop echt dat jullie ook heel snel die positieve test in handen mogen houden! Liefs!
 
Terug
Bovenaan