Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Kuana - gefeliciteerd!! Wachten in spanning met goed resultaat.

Alicia - oh wat hoop ik het voor je!!!! Mijn duinen draaien bijna overuren ;) Jullie verdienen het het.

Marlies - hoe lang moet jij nog wachten op NOD?

Hier gaat alles eigenlijk wel goed!! Behalve pijn aan mijn borsten voel ik niet veel bijzonders. Gisteravond wel de hele avond gedanst en aan eind van avond beetje bandenpijn. Donderdagmiddag echo nr 2 :)
 
Gefeliciteerd Kuona!!! Lekkervan genieten!

ik voel me gelukkig weer wat beter. Was afgelopen vrijdag toch echt wel ziek dus misschien toch de griep, diarree en naar voelen en hele dag zo'n beetje in bed... maar wel vaak moeten eten gek genoeg maar gister ging t alweer beter. al slaap ik nog wel veel maar kon al weer normaal naar de wc en dingen doen in huishouden. Toch blijf ik nog wat slapjes maar denk dan toch dat het meer griep was dan zwangerschap. Nu maar hopen dat ik me komende week ook weer normaler voel. Nog 4 nachtjes en dan hopelijk hartslag horen!! Ben benieuwd! En daarna lekker kerst vieren en eindelijk het nieuws delen met onze ouders en zussen! Zooo nieuwsgierig hoe de reacties zullen zijn.. hopelijk is er een mooie hartslag te horen donderdag!
 
Dankjewel allemaal!

Marlies: 11 januari eerste afspraak verloskundige.

Nu zit ik dus een beetje in dubio: bij mijn zwangerschap van mijn zoontje ben ik vanaf 6 weken zwangerschap opgenomen in het ziekenhuis met HG. Tot week 16 vreselijk geweest, daarna langzaamaan iets opgeknapt, maar de hele zwangerschap thuis gezeten. Dit heeft er dus ook voor gezorgd dat ik niemand op een leuke manier kon vertellen dat wij zwanger waren. Iets wat ik heel graag wel had gedaan en op hoop dat deze keer wel te kunnen doen.

Als ik mijn ouders nu vertel dat ik zwanger ben, ben ik bang dat ze zich tot 12 weken zwangerschap zorgen gaan maken om het feit of ik weer HG krijg en of ik weer in het ziekenhuis terecht kom: hoe moet dat dan? Wie gaat er voor de kleine zorgen? etc. etc. Maar aan de andere kant vul ik dat natuurlijk voor ze in. Misschien gaan ze helemaal niet zo denken en zijn ze alleen maar blij.

Maar ... ook denk ik als ik weer in het ziekenhuis terecht kom dan kan ik het weer niemand op een leuke manier vertellen. Zal ik dan toch mijn ouders het nieuws al vertellen? DILEMMA!
 
Kuona, van harte gefeliciteerd! Mag ik vragen hoelang je bezig was?

En die keuze kan denk ik niemand voor je maken. Ik zou (maar dat ben ik) het meteen aan mijn moeder vertellen.. Is dat ongeduldig persoon in mij hihi. En ik kan heeeeel slecht liegen. ;-)

Maar wie weet gaat deze zwangerschap wel heel anders dan je andere? Maar het zou wel een leuke verrassing zijn om het te vertellen met kerst hihi. Iniedergeval, succes met je keuze en een gezonde zwangerschap!



 
Gefeliciteerd Kuona, geniet ervan! Met je dilemma kan ik je jammer genoeg niet helpen.

Net zoals Alicia probeer ik er wat minder mee bezig te zijn, daarom ben ik ook minder vaak hier. Nog een week tot mijn nod ongeveer...
 
Anky! Gelukkig voel je je wat beter.. ik de k dat je weerstand miss ook wat minder is.. nu lekker genieten.. spannend de echo laat je even weten?

kuona ja dat is wel lastig om advies in te geven. Ik heb het ook gehad en in het zh gelegen maar ik zou het toch persoonlijk wel meteen aan mn mams vertellen haha
<p style="text-align: left;">alicia en nymeria ik sluit me daarbij aan. Probeer het ook beetje los te laten. Tot nu toe houdt mn griepje me (nog steeds) lekker bezig.. en drukke week met mn dochter dus prima.. ik ook een week tot nod ong</p>
 
Kuona wat een fantastisch nieuws! Geweldig zeg! Nu afwachten tot 11 januari, spannend hoor. Ik hoop dat je je bij deze zwangerschap beter voelt, dat kan natuurlijk nog steeds, het schijnt per zwangerschap anders te zijn.

Nou Nymeria en Marlies, nog 1 weekje tot onze groeps nod. Wie weet is het voor één van ons wel gelukt. Ik zou het wel leuk vinden om contact te houden rond de nod's, maar ik beperk het reageren tot 1 keer per week, zal meestal op maandag zijn. Op naar deze (toch wel weer spannende) laatste week. Ik moet zeggen dat ik me sinds dit weekend ook wat ziekjes voel, hopelijk zet het niet zo door. In de baarmoeder is alles verdacht rustig, er rommelt nog niet echt wat. Ook wel eens lekker! Maar kan nog komen in de laatste week....

Fijne week allemaal! Met een hele fijne kerst aan het eind van de week :)
 
Hoi allemaal,

Spannend die NOD's volgende week. Alicia, jij had toch afgelopen weekend ergens je NOD? Hoe is het?!

Kuona, gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je al besloten met je dilemma of nog niet?

Ik heb ook even wat minder gereageerd, maar dat komt met name omdat ik het knetterdruk heb. Vrijdag een optreden en de laatste week werken, dus alles op alles om voorbereid te zijn, etc. Verder nog steeds geen menstruatie in zicht, alhoewel mijn buik wel vaker kuren heeft. Ook merk ik dat ik meer puistjes heb. Vanochtend maar weer even een test er tegenaan gegooid (ga vanavond uit eten en wilde weten of ik rood vlees mag haha), maar nog steeds negatief. Was wel te verwachten. Gelukkig maar eigenlijk, want ik heb dit weekend iets meer alcohol gehad dan de bedoeling was.
 
Terug
Bovenaan