Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Goeiemorgen!

hier ook (serieuze) kansmaker sinds oktober! Nu sinds dinsdag ontzettend strakke borsten en gevoelig. Durf er nog niet zoveel aandacht aan te geven (ben er te bewust van). Nette cyclus 28 nooit geen maand anders. Met kerst pas testen! Duurt nog zo lang en als ik ff snel reken denk ik ook - die symptomen, daar is het veel te vroeg voor! -

Ik heb meer gelezen dat je van alles voelt omdat je het graag wilt. Hebben jullie hier ook last van of gehad?

/nog een dikke week wachten tot NOD/
 
Ik denk niet dat het hier gelukt is. Had vanmorgen bepaalde pijntjes die ik altijd heb in de week vóór ik ongesteld ga worden...
 
Hi jomie! Drukke weken altijd december he ken het hier! Wat vervelend dat je menstruatie maar niet doorzet. Of dat je geen positieve test hebt.. hoe lamg duurt je cyclus nu al? Ik had me net leuk voor zitten nemen dat ik met kerst er niet mee besig ga zijn. Wijntjes etc... maar nu ga ik toch weer twijfelen haha!

<li style="text-align: left;">Hi plu! Spannend.. ook een kerst nod-er dus. Jaaa je gaat natuurlijk extra op alles letten ik ken dat wel een beetje.. dan voel je alles ineens en dan maak je jezelf soms wel een beetje gek. Ik heb het gelukkig losgelaten em deze maand ben ik super chill eronder.. werd tijd haha

nymeria, probeer maar niet teveel aan te denken ,  en ziet het volgende week vanzelf.. klinkt lekker makkelijk maar geloof me dat vond ik het zeker niet het heeft 14 maanden geduurd voor ik het los kon laten..
 
Ha Marlies!

ik vind het heel moeilijk om "los te laten" inderdaad zo met de kerst en alle borreltjes die er vooraf gaand gehouden worden. Dan ben IK er niet meer mee bezig, moet je tegelijkertijd opletten -geen drankjes- elke ochtend de knijptestjes of het allemaal nog zeer en gevoelig is.. word lichtelijk debiel van mezelf..

> Nemyria volgende maand weer klussen! Nieuwe ronde nieuwe kansen!

 
Nja, ik doe mijn best om het los te laten, maar het is toch erg moeilijk. Weet ook niet goed hoe. Het grote probleem is dat ik niets om handen heb en dus heel snel weer daaraan begin te denken.
 
@Marlies, vandaag is dag 45 van deze cyclus. Poeh hee. Als je het opschrijft ziet het er ineens zo veel uit. Hoop niet dat ik vrijdag tijdens dat optreden ongesteld word, whahaha. Misschien voor de zekerheid toch maar wat meenemen. Positieve test had ik op één of andere manier ook niet verwacht, maar net als bij mijn eerste cyclus heb ik een beetje zo van: als ik dan niet zwanger ben, dan wil ik wel gewoon fatsoenlijk menstrueren.

@Nymeria, het is ook lastig loslaten. Zeker de eerste paar maanden en als je dan óók nog niks om handen hebt. Ik heb het de afgelopen weken juist erg druk, dus dan vergeet je het gewoon en ik heb met mezelf afgesproken dat ik nu ook niet meer alle symptomen bij houd (deed ik eerst wel in de app), en ik moet zeggen dat dat ook al helpt om het meer los te laten. Maar voor iedereen werkt dat weer anders.

@Annenas, hoe is het met jou ondertussen? Al een eisprong opgemerkt met de testen, of nog niks?
 
Nymria hopelijk met de feestdagen een beetje afleiding voor je. Ik snap het zeker hoor ik was in het begin ook helemaal door het dolle. En nu ook elke maand weer vet teleurgesteld als het niet is gelukt.

jomie nee dat hoop ik ook niet voor je. Heb je normaal wel een regelmatige cyclus? Miss anders eens langs de huisarts? Ik duim voor je dat je niet tijdens je optreden met de ellende zit zeg!

Ja annenas  hoe is het?
 
Kuona, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk een onbezorgde deze keer, maar snap je dilemma. Kan je er helaas ook niet bij helpen. Doen wat voor jullie goed voelt denk ik.

Voor de dames op de wachtbank; lastig indd dat loslaten! Ik duim voor jullie!

Haha, wat leuk dat jullie zo benieuwd zijn! Hier nog geen positieve ovulatietesten. Maar test zo goed als om de dag door m'n werk, helpt ook niet erg mee. Ik gok op één deze dagen m'n eisprong, ook gezien m'n afscheiding. Maarja, daar kon ik de vorige keer ook niets van op aan... ;-) Ik test nog even lekker door en heb seks wanneer we daar zin in hebben. Kan het deze keer tot nu toe nog wel redelijk loslaten, maarja, als de eisprong weer geweest is zal het bij mij ook wel weer lastiger worden.
 
Terug
Bovenaan