Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jaa die laatste cyclusweek blijft een dingetje.. tot nu toe chill ik hem nog en dat hoop ik ook vast te houden. Doe je goed sex wanneer je zin hebt en lijkt me dat die positieve ovu test toch een keer voorbij komt annenas!
 
Spannend Annenas! Ik moet zeggen dat ik het moment van de eisprong altijd het prettigste moment van de maand vind, dan heb ik tenminste het idee dat we er iets aan kunnen doen.

Hier ervaar ik de laatste week voor nod ook altijd erg stressvol. Nu moet ik zeggen dat ik er niks meer van verwacht deze keer, sinds gisteravond aan de griep bah! Ik kan me niet voorstellen dat dat goed is voor je vruchtbaarheid dus vermoedelijk word ik volgende week ongesteld... Eerst maar uitzieken blehh...
 
Aaaah bah marjo! Klote

ik zit ook nog steeds met die ellendige griep. Dus verwacht ook zeker niks deze maand. Denk namelijk ook dat het niet goed is voor je vruchtbaarheid.. lijkt me dan.. beterschap! Lekker thee maken van gember en honing.. vol goede moed het nieuwe jaar dan maar..
 
Ik zit een week voor m'n NOD maar durf niet meer te hopen. Denk dat ik het me verbeeld. Heb wel nieuwe testen gekocht voor de zekerheid en ik moet mezelf inhouden om niet nu al te testen. Zou veel te vroeg zijn en sowieso negatief uitslaan.

De ene dag onwijs sterke tekens van zwangerschap en dan andere dag bijna nergens last van wat me onzeker maakt.

morgen is het 5dagen voor NOD als m'n testen vandaag door de bus vallen ga ik morgen ochtend zeker testen.. stiekem hoop ik dat de post niet komt vandaag zodat ik 1dag extra op het wachtbankje moet zitten..

hebben jullie ook wazige zwangerdromen?

 
Hoi Plu,

Welkom  bij de nod-club van 2e kerstdag ;) Is dit de eerste ronde voor je of heb je al vaker steekjes gevoeld? Bij mijn vorige zwangerschap in juli had ik dat inderdaad ook en wist ik vrijwel zeker dat het raak was, en dat was het ook! Moeilijk he om nog niet te testen? Toch is de kans op een negatieve test 5 dagen voor nod heel groot. Misschien toch maar even wachten tot kerst?



 
Inmiddels 3 dagen overtijd, vanmorgen getest en helaas negatief? 6maanden netjes een cyclus van 29/30 dagen gehad.

Ik ben bamg dat ik in een lange cyclus kom te zitten.
 
Ah dat is balen Alicia! Hoop het niet voor je, maar dat je gewoon te vroeg getest hebt of zo. Had je je eisprong wel opgemerkt deze maand? Wel apart dat je dan nu ineens over tijd bent.

Marjo, vervelend dat je de griep te pakken hebt! Lekker uitzieken en hopelijk niet al te veel (lang) last van!

Annenas, fijn dat je er nu wel wat rustiger in kunt staan. En seks wanneer je wilt is ook veel fijner :) Zit er tenminste niet elke keer zo'n druk achter. Ben benieuwd wanneer je een positieve ovu test hebt!
 
Hi Marjo, nee niet echt eerder gehad. Wel schaamteloos gegoogled en zag dat deze signalen iets van een eerste zwangerschapssymptomen zou kunnen zijn. Het is inderdaad zo moeilijk om niet NU een test erbij te pakken. Aan de andere denk ik dat wachten zoveel beter is, stel dat de test nu negatief en ik er maar vanuit ga.. lekker kerst vieren, drankjes, hapjes.. kom ik er na de kerst achter dat je het toch positief is, zou het mezelf toch kwalijk nemen. Mijn man zegt; gewoon vanuitgaande dat je wel zwanger ben, ipv niet, zo maak je voor je lichaam toch de gezonde beslissingen, ook al blijkt dat het dezemaabd misschien niet zo is.

Mannen.. wat kunnen ze hier toch goed mee omgaan :p
 
Terug
Bovenaan