Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jomie: ovuluatie test gaf positief aan. Dus hopelijk te vroeg getest. Wordt overigens wel echt verward dat ik flinke steken in mijn borsten heb.

Maar inderdaad vreemd dat het nu anders loopt dan afgelopen 6 maanden. Ik zal helaas nog moeten afwachten.
 
Plu lastig he, of je nou denkt, je inbeelden lijkt me niet is je lichaam en je voelt vast van alles. Ben benieuwd naar je test uitslag. En als jij lekker voor kerst wilt testen moet je dat doen.. volg je gevoel..

ojaa marjo ook kerst nod he

alicia dat hoop ik ook niet .. irritant dat wisselende gedoe met je lichaam he. Ik heb ook elke maand weer een andere manier van. Vorige maan had ik 2 dagen voor mn menstruatie moordneigingen.. niet normaal zo een boos had ik in me haha! Ik hoop toch niet dat dit een standaard symptoom wordt.

jomie hoe ga jij? Al zicht op iets
 
Gisteren en eergisteren had ik ook steken in mijn onderbuik. Vanmiddag voelde ik me een beetje misselijk. Ik probeer het mezelf voor te houden dat ik me dat inbeeld of dat het een andere oorzaak heeft.
 
@Marlies, nee nog steeds niks. Vandaag wat meer afscheiding en het is nu ook helemaal niet meer net als vruchtbaar slijm maar meer dik en romig. Baarmoeder staat meestal nog wel redelijk hoog. Om op je eerdere vraag terug te komen: vroeger (voor de pil) was ik regelmatig, maar dit zou mijn tweede menstruatie moeten worden na het stoppen. Dus ik ga er vanuit dat ie nog wel regelmatig wordt, maar liever vandaag dan gisteren ;-)
 
<p style="text-align: left;">Snap ik nymeria bang om jezelf gek te maken.. maar je weet het niet.. ook nod met kerst toch?</p>
<p style="text-align: left;">jomie oo oke ja dan kan je voor nu nog inderdaad niet heel veel zeggen over stabiele cyclus.. zou je toch niet eens langs huisarts gaan? Voor bloedtestje.. heb je nog andere symptomen of alleen de afscheiding..</p>
 
Ik heb wisselende symptomen. De ene dag doen mijn borsten zeer, de andere dag niet. Dan weer steken in mijn buik, dan weer niet (die verschillen ook qua heftigheid), van de week had ik weer heel veel honger, maar wel elke keer maar kleine hoeveelheden kunnen eten en andere keren heb ik juist totaal geen honger omdat ik misselijk ben en dan krijg ik juist honger maar dan kan ik niet eten omdat ik zo misselijk ben van de honger haha. Dus het is echt heel wisselend en geen pijl om op te trekken.

Ik denk dat ik het kerstweekend even afwacht en als ik dan nog niet ongesteld ben geworden volgende week misschien toch maar even naar de huisarts (vandaag dag 47)...
 
Terug
Bovenaan