Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jomie, het is misschien inderdaad geen slecht idee om eens langs de huisarts te gaan, zeker als je altijd regelmatig geweest bent. Lastig van die wisselende symptomen... Het is trouwens ook niet zeker dat je na de pil meteen terug regelmatig bent als je dat vroeger was. Ontpillen duurt soms wel ff dacht ik.

Ik heb mijn nod 27 december, had eerst 26 gezegd, maar ik keek gisteren in mijn app en het is blijkbaar de 27e.
 
Dus voor jou nog een paar dagen wachten. Spannend! En nee, ik weet dat je eerst moet ontpillen, maar omdat ik vorige maand wel mooi na 34 dagen ongesteld ben geworden... Wie weet kan de huisarts ook niets doen, maar dan heb ik het iig geprobeerd :) Jij verder nog andere symptomen dan rommelende buik en soms misselijk?
 
Je zou dan inderdaad verwachten dat het nu ook weer mooi regelmatig is. Nog even afwachten dan en anders toch even checkup laten doen.

Ik heb nu weer zo'n misselijk gevoel en wat lichtere steekjes. Al sta ik niet op met dat misselijk gevoel, het is elke keer na mijn ontbijt dat ik dat krijg.
 
Nog even terugkomend op de zorgverzekering. Ik heb gebeld met Delta Lloyd en je kunt gewoon een basisverzekering afsluiten. Mocht je in 2017 zwanger raken, dan kun je eenmalig je pakket wijzigen of aanvullen. Ze noemen het meegroei-service ofzoiets. Dan betaal je niet het hele jaar al de volle mep.

Ik ga vrijdag starten met de ovulatietesten. Ben benieuwd.

 
Morgen ochtend eerste test doen! Vroege natuurlijk! Wilde het vanochtend doen maar durfde ergens nog niet goed (toch vrees voor negatieve uitslag 6dagen stipt ervoor) morgen ochtend 5 daagjes eerder! Gelukkig veel in de planning voor vandaag, laatste kerstboodschappen, hopelijk vliegt de dag zo om!

merk wel dat ik een gekke schoonmaak/opruim drang heb! Haha soort nest gedrag!?

@Jamie hier ook gisteravond ineens die dikke witte vloed (schrok ervan) vandaag dat ik vanochtend ook niet een testje wilde doen!

spannend allemaal dames! Hopelijk kunnen we achter elkaar een positief bericht op het forum plaatsen! Zou een geweldig oud/nieuw zijn!

Duim voor ons allen :D
 
Jomie ja geniet eerst maar even lekker van alle dagen! Ben erg benieuwd ben begonnen aan je weerstand tabletten! Beter gaan ze snel werken haha

plus spannend hoor ben ook erg benieuwd natuurlijk

marjolijn thanx voor het uitzoeken mooi om te weten..

 
Hee ladies!

Veel dames de griep te pakken dus! Extra naar als het in je vruchtbare periode valt.. beterschap!

Alicia, jij al wat meer duidelijkheid? Ben benieuwd.

Jomie, wat balen.. 47 dagen is indd wel een lange cyclus. Voel met je mee, vond dat ook echt niet tof vorige keer. Hopelijk snel duidelijkheid. Wanneer is je nod volgens je laatste berekening??

Plu, spannend! Nu al nesteldrang is mooi op tijd.. maar hé, wel een schoon huis! ;-)

Nymeria, hopelijk kun je alle symptomen  nog een beetje loslaten tot je nod. Zal voor je duimen!

Hier nog geen positieve ovulatietest, dus tot op heden brengt het me nog niet zo veel haha. Maar had afgelopen weekend wat ovulatieachtig slijm en gevoelige borsten, dus wie weet heb ik 'm om een of andere reden niet kunnen traceren. Ik test nog even lekker door, mocht ik binnen een week geen positieve hebben dan stop ik er mee voor deze maand en waag ik er begin januari wel eens een testje aan mocht ik nog niet ongesteld zijn.

 
Terug
Bovenaan