Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

<p style="text-align: left;">Ik doe mijn best. Misschien heb ik die symptomen wel elke maand, maar ben ik me er nu gewoon meer bewust van.</p>
 
Haai annenas

klinkt alsof je hem zomaar wel hebt gehad. Test je elke dag? Ben benieuwd of er dan eindelijk een positieve test komt zou wel even fijn zijn na al dat getest en ter bevestiging! Ik duim met je mee. Griep zakt gelukkig wat alleen nare hoest die lekker moet slijten!

nymeria ja dat kan zomaar zo zijn. Zonder dat je het door had en nu veel bewuster van je lichaam bent.

 
Nymeria, dat kan maar zo inderdaad. Vorige cyclus lette ik er ook best veel op, kan dat gelukkig wat meer loslaten deze keer want werd er lichtelijk gestoord van.

Ik test om de dag, door mijn onregelmatige werk. Kan dus niet iedere dag rond dezelfde tijd testen. Kan dus maar zo dat ik hem gemist heb. Ook niet de meest duidelijke testen (wel meest goedkope ;-)). Ik wacht nog even af.

Knap dat jij zo positief blijft Marlies!
 
Ja wie weet is ie zomaar gesprongen zonder dat je het wist hihi.. nog even volhouden.. er komt vast een goede! Lief van je! Doe mn best , ik heb er nog steeds vertrouwen in ook al heb ik heus wel mn mindere momenten hoor
 
@annenas Haha het is meer om niet bezig te zijn met "zwanger, baby's, testen". Maar ruimt inderdaad lekker op!

@nymeria ik ben maar begonnen met opschrijven vanaf het stoppen met de pil hoe mijn lichaam veranderd, soort dagboekje. Om de standaard ms tekens te herkennen na ontpillen. Heeft mij geholpen om niet elke x te denken dat ik onwijs zwanger was..

nu dat mooie boekjes kunnen afvinken want niks was hetzelfde! Hopelijk krijg ik goed nieuws morgen!

Ik ben een beetje kwijt wie allemaal deze maand NOD heeft!?
 
Danken Marlies!! Ik ga nu toch maar proberen te slapen.. de spanning maakt me euforisch! Haha.. moet slapen! Wil slapen! Wil dat het morgenochtend is!!

:D :D

op een positieve test!
 
Terug
Bovenaan